lørdag den 10. december 2016

The Body Shop juleindkøb


Jeg er gået lidt shop-amok på The Body Shops onlineshop og denne gang var det primært deres juleserier jeg var ude efter. De havde nemlig black friday tilbud sidst i November og har først fået tingene hjem her over en uge efter. Der er nok mange andre end mig der skulle have en god slat af billige lækkerier.

Jeg fik Spiced Apple Body Butter i forrige månedes Goodiebox, (samt at jeg var så heldig at få en ekstra i advents pakken fra Camilla) og der blev jeg helt og aldeles forelsket i duften, og derfor måtte jeg bare eje lidt af hver af de tre dufte de har i år. Der er Vanilla Chai, Frosted Berries og så Spiced Apple. 

Min favorit duft er Spiced Apple, men lige efter kommer Frosted Berries, da den virkelig bare er lækker og frugtagtig, med et lille hint af julekrydderi. Vanilla Chai er jeg faktisk lidt skuffet over, da jeg slet ikke kan dufte vaniljen og den mest dufter af Chai te. Så den er jeg faktisk ked af at jeg har købt så meget af.

Jeg købte to Shower Gel i Vanilla Chai (den anden er i brug og derfor er der kun 1 på billedet), en Body Lotion i Vanilla Chai, en Spiced Apple Shower Gel, Spiced Apple Hand Cream, Tea Tree 3-in-1 Wash.Scrub.Mask, og så en gaveæske i Frosted Berries - som kommer i en "æble"-metal-krukke-ting.


Jeg er mega glad for at jeg købte denne lille gave"æble"æske ting med Frosted Berries og har allerede smurt mig godt ind i Body Butter'en. Den er virkelig lækker og kan varmt anbefale The Body Shops Body Butters. De fedter godt, men trænger også hurtigt ind og efterlader huden dejligt blød længe!

Gave krukken indehold en Body Butter på 50 ml, en Body Scrub på 50 ml, en Shower Gel på 60 ml og sidst men ikke mindst en Body Lotion på 60 ml, så var et godt køb. Kan ikke lige huske hvor mange procent man sparede men gav ca. 80-90 kr for denne.


Man kan altid vælge 3 gratis prøve-produkter når man bestiller online, dog jeg kunne kun vælge to (da de kun havde 2 at vælge imellem og man kan ikke vælge den samme flere gange), så det blev kun til en lækker ansigtsmaske og en angsigtsolie. Lidt skuffende at der ikke var mere at vælge imellem og at jeg ikke kunne vælge et 3. produkt. 

4 kommentarer:

  1. Wow den der frosted berry er jeg nød til at dufte til på tirsdag når jeg skal derind med din søs.. Elsker bær duft..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kan virkelig anbefales! Fandt du den?

      Slet
  2. Jeg har selv en del af de der juleeditions efterhånden, og min yndlings er indtil videre Vanilla Chai! Jeg giver dig ret i, at den dufter mest af chai though...

    www.camillasofie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt de laver tre varianter hvert år, så er der til enhver smag. Har prøvet Shower Gel'en nu og der kan jeg faktisk godt lide den, for der er vanilje duften mere markant.

      Dejligt med endnu en "TheBodyShop-juleserie-elsker" :D

      Slet