mandag den 12. december 2016

Juleduft i hjemmet


Jeg elsker at købe husholdnings produkter med jule dufte og i år har jeg fået købt lidt af hvert. Håndsæben er måske ikke en jule-duft, men selve duften på sæben er jul for mig, så den har jeg stående på badeværelset her i December, så næsen får et strejf af jul når man vasker hænder.

Sidste år havde jeg købt nogle i Føtex, en med vanilje duft og en med kanel duft, og dem var jeg virkelig glad for, men i år har jeg ikke kunne finde andre end nogle med julemotiver på, og det er ikke helt det samme. 

Sig gerne til hvis i ved hvor man eventuelt kan finde nogen med juledufte i år!


I køkkenet har jeg disse tre lækkerier. Lige nu bruger jeg det opvaskemiddel der hedder Winter Cherry, da jeg fik brugt det sidste af Orange Dream i forrige uge, da jeg gjorde meget rent, og da jeg ikke spare på sæben (hvilket irriterer kæresten, der mener jeg bruger for meget sæbe både i køkken og bad - måske han har ret). Jeg fandt dem i Lidl i efteråret og købte alle tre slags med det samme. 

Orange Dream var virkelig lækker og dufte af appelsiner, stjerneanis og kanel, så hele efteråret har duftet af jul i mit køkken og jeg ELSKER det. Winter Cherry dufter meget af kirsebær, men ikke på en kvalm måde, så den er jeg ret begejstret for. Vanilla Joy, kan måske vente til næste år, sammen med resterne af Winter Cherry når December er forbi. 

Efter min mening kan man ikke få for meget juleduft i hjemmet i December, om det så er body shower, håndsæbe eller opvaskemiddel. Jeg har jo også købt lidt Body Shower i juleduftene fra The Body Shop, som vist i lørdags. Det gør altså noget ved mig at jeg kan dufte jul i min almindelige hverdag i December.
Nogle vil måske mene at jeg overdriver lidt for meget, men jeg elsker det!



Hænderne får også tur med Body Butters fra The Body Shop. Jeg ved godt at den er meget fed til hænderne, men jeg vasker hænder utroligt mange gange om dagen og det tørre mine hænder ud, så der er disse virkelig gode til at give fugt.
Den lilla Frosted Plum er fra forrige års juleserier, og er SÅ ked af at jeg ikke fik noget af de to andre dufte der, men det har jeg så kompenseret for i år. Næste år har jeg penge klar så snart de kommer på markedet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar