onsdag den 23. november 2016

Nyt "blåt" til Lotte


Har længe ventet på at få denne vase hjem. Jeg har fået min far til at tage imod den til mig af en kvinde på fyn som havde den til salg i sensommeren og har først fået den hjem nu. Blev helt vildt glad da jeg så den, for den er virkelig stor og tung og bare MEGA flot! Den er fra Royal Copenhagen og har mussel mønster indgraveret på siderne. Den er virkelig smuk.

Den har dog et lille skår på kanten foroven, men det ser man slet ikke og den kostede mig kun 175,- så har gjort et vildt godt køb til den pris. Kan slet ikke få armene ned og den blev også transporteret hjem indpakket i mine joggingbukser så jeg var sikker på den ikke gik i stykker. 


Da jeg var på Fyn sidst fandt jeg denne lille søde vase med en brombærgren på i en genbrugsbutik, den har en skade på kanten bagpå, så den ser man ikke når den står sådan her og skal se om jeg kan reparerer det lidt. 
Er helt vild den og glæder mig til forår og sommer hvor jeg kan komme en rose i den. Jeg gav kun 10,- for den, så tænker ikke at det er for meget, selvom den har skår. For mig kan ting godt være smukke selvom de har fejl. 


En vi kender igennem skralder miljøet havde denne lille skønhed af en Jack Russel terrier og jeg byttede den med en nakkesteg, så jeg har fået den gratis sådan set, da jeg har skraldet nakkestegen. Den er virkelig fin og står nu i mit glasskab og pynter. Dens værdi ligger på ca. 300kr, hvis jeg skulle sælge den, men det skal jeg ikke. 
 Elsker bare at jeg endelig har fået fingrene i en figur, da jeg længe har ønsket at finde en fin Royal Copenhagen figur. Nu kan den sidde i mit skab og være kongelig på sin pude.


Elsker bare når jeg finder nogle lækre Royal Copenhagen sager og håber det er ok med jer at jeg deler min passion med jer. Kæresten gider nemlig ikke at lytte mere. Haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar