tirsdag den 22. november 2016

Lotte er juleklar!


Jeg har været væk i en små 14 dage og det skyldes mange ting, men mest af alt at jeg har haft travlt med at gøre adventspakkerne færdige til min søster og Mette til #BloggerAdvent. Det er så hyggeligt at bruge tid på juleting og når jeg er sådan en stor juleelsker, er det egentlig kommet bag på mig hvor meget energi det har krævet i år. Jeg kan godt mærke at jeg ikke kan helt det samme som før og derfor har jeg været væk herinde fra.

Hjemmet er også blevet pyntet fint og det skal jeg nok vise jer en dag i december. forrige weekend var vi på besøg på fyn og der fik min søster og far også pyntet det store juletræ mine forældre har stående ude i gården. Det er så hyggeligt at gøre klar til julen - bare ærgerligt at det går så hurtigt og så er julen ovre.

Tjek forresten lige mit juledesign som min søster har lavet til mig. Det er julet på den helt rigtige måde! Tusind tak til hende. Uden hende blev bloggen sgu lidt (meget) kedelig at se på.


De grå pakker her er min adventskalender fra min søster og jeg glæder mig helt vildt til at se hvad hun har fundet på til mig og glæder mig til hun pakker mine op og håber det kan bruges. Jeg er langt fra færdig med julegaver, men jeg er fortrøstningsfuld og håber at det lykkes smertefrit. 

Igår fik jeg mine adventspakker til #BloggerAdvent fra Camilla Maria og glæder mig allerede til på søndag hvor det er 1. advent. De er mega fine de pakker og tak til Camilla for dem. 

Tjek forresten lige mine ultra fede jule-sutsko som man kan se nederst på billedet. Dem fik jeg af kæresten i efteråret. Han er sgu dejligt. Det er så fedt at have en kæreste der er ligeså kitsch og juletosset som en selv. Ved godt de ikke er kønne, men elsker alt der er julet.


Adventspakkerne fra Camilla har fået plads på min skænk hvor der er frosttema i stor stil og synes de passer fint ind her. Har ikke så meget plads andre steder, men måske jeg finder en anden plads til dem senere. Eventuelt hænge dem på reolen som jeg gjorde sidste år. 

I aften står den på nakkesteg, som er en form for flæskesteg, og vi skal selvfølgelig have rødkål, kartofler og en god sovs til. Så det ser jeg frem til, selvom jeg nok burde spise noget mere sundt, men er mest til comfort-food i disse dage. Duften har allerede bredt sig i det julepyntede hjem og jeg ser frem til hygge med kæresten og kattene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar