fredag den 28. oktober 2016

Blå blomst tekrukke og Halloween weekend


I går hentede kæresten en pakke for mig og i den var denne smukke tekrukke. Den er i Blå blomst Svejfet fra Royal Copenhagen og jeg gav kun 243 inkl. fragt for den. Den er bare mega flot og jeg kan slet ikke få armene ned over den. Det må være det næstbedste køb efter de to lysestager jeg viste jer igår.
Vil dog ikke bruge den til at opbevare te eller noget andet. Den skal blot stå og pynte flot på en hylde eller engang på en skænk, når jeg får en aflukket stue (så de små pelsdyr ikke smadre den!). Synes selv det var et godt køb, men er godt klar over at det måske virker lidt åndsvagt for nogle at bruge så mange penge på "bare" en pyntegenstand.
Imerco har også 20% af på alle deres varer (kun) idag, så kom vidst til at bruge tæt på 1100,- på lidt blåt guld og noget andet guld, men det viser jeg jer når det kommer hjem. Så er det vidst også slut med at købe mere - altså lige indtil næste gode tilbud melder sig.

Håber i får en god Halloween weekend - her skal vi ordne bil og vaskemaskine for en veninde i morgen og ellers ud og spise hos min svigermor om aftenen. Ellers skal vi vidst bare nyde lidt gys og guf søndag. I må have en god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar