søndag den 30. oktober 2016

Lottes Gratis Grønne Glas


Min dejlige kæreste er (heldigvis) medlem af nogle gratis sider på facebook og der faldt han over disse fem skønne grønne glas og spurgte om det var noget mig. Dumt spørgsmål for selvfølgelig høre de hjemme her hos mig! 
De kostede og 0,- og det eneste minus var at de var beskidte. Tænker faktisk at de skal bruges juleaften, hvor det kun er mig og kæresten der skal sidde sammen og hygge. Der passer antallet fint, ellers er det lidt få til flere, så håber at finde flere af dem. De små glas kan bruges som vandglas og man kan drikke hvidvin af de andre. Glæder mig sådan til at dække julebordet!


Sig endelig gerne til hvis i finder nogle af disse glas et sted eller kender nogen der vil af med nogle lignende. Har en fornemmelse af at farvet glas med lidt alder er svære at få fingrene i. Det er vidst blevet lidt populært med farvede vinglas og drikkeglas til det flotte bord. 
Så tænker det bliver svært at finde makkere til dem, men så kan de pynte til en mere intim middag og det er vel egentlig også fint nok. Det må betyde at kæresten skal finde sig i flere romantiske middage ved sofabordet (vi har ikke noget spisebord). 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar