mandag den 13. juni 2016

Mere laksefarvet til mig!

Ja jeg ved det! Jeg har været ALT for stille ALT for længe herinde! Uddannelsen tærer bare alt for meget på energien og overskuddet, så har bare ikke haft tid eller energi til det og det beklager jeg! MEN - jeg er tilbage igen! Sådan lige på visit indtil eksamen ihvertfald! Men så er det sommerferie og så skal jeg nok give den MAX gas!

Siden jeg har været her sidst har jeg fået brændt en masse penge af - ej dog ikke, men har i hvert fald købt en del ting i ikke har set. Dette indlæg kommer til at handle lidt om min lakse-fetish og det håber jeg i overlever. Jeg har været til en del markeder de sidste 6 uger og der har jeg fundet lidt af hvert.

De nedenstående vaser er ikke alle i den rigtige farve, men det var nogle kæresten kom hjem med fra et marked og er glad for dem alligevel. Især hyacintvasen, som er en Holmegaard - den fik han til 30 kr og har set dem gå til over 100,- andre steder. Men hyacintglasset og den høje vase er i korrekt farve, så det er jo lækkert!


De to skåle med hank er mega flotte og dem fandt jeg idag til 20 kr samlet, så dem er jeg mega glad for. De passer nemlig til noget af det laksefarvede jeg har i forvejen. Har et stort fad i samme stil og elsker det! Det er mega dyrt når jeg falder over det på loppemarkeder og elsker når jeg finder det til en god pris. 


De næste ting er nogle små dessert tallerkener jeg har fundet for noget tid siden, i samme stil som ovenstående. Den ene har ikke det matterede glas i takkerne, men den er flot alligevel. Elsker simpelthen den her "serie", da det er så stilet og alligevel fint på samme tid. Er dybt forelsket i det og håber at finde mere!



Jeg er lidt bidt af en gal laks! OG for i ikke skal få brækfornemmelser af alt det laksefarvede, så får i lige endnu et glasfund at se - dog i grønt! Billedet er ikke super, men skålen er ca. 10 cm i diameter og har nogle fine krummelurer i kanten og har den flotteste lysegrønne farve! Bruger det lige nu til snackskål på sofabordet og det er SÅ fint! Det passer i farven med et lille fad jeg fandt engang - som i kan se i dette indlæg.


Nok med glas for denne gang, men vender frygteligt tilbage med flere af mine loppefund inden længe! Er glad for at være tilbage igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar