søndag den 12. juni 2016

Min contrast krus samling vokser stødt!


Min Royal Copenhagen Contrast krus samling er virkelig vokset voldsomt på det sidste. Har det ikke super psykisk og det udarter sig i at mit købe-gen er gået amok. Jeg er helt vild med denne serie i RC og jeg er mega glad for at jeg nu er nærmere den komplette samling. Mangler kun farverne julerød, Rosa topaz, Aquamarine og Smaragd. Den julerøde er jeg så mega heldig at en tidligere sygeplejestuderende, fra mit gamle hold, har fundet til mig og jeg skal bytte med hende her i næste uge! Så mangler jeg kun 3 farver! Det er bare gået stærkt! Er SÅ glad for min samling.

Her øverst er de farver jeg har fået fat i senest. Yderst til venstre er Lavendel, så Ametyst og til sidst Pink. Ametyst fik jeg 4 af til 400,- (de går normalt for over 200,-), så det var en mega god handel. De to andre har jeg et par stykker af, da jeg ikke kan lade være med at sige ja til gode handler. 


Her den anden dag kom denne skønhed af et Skovgrønt krus med posten. Har givet 175,- plus 39,- i fragt. Det er også ret billigt og det er en farve jeg har jagtet længe, så er bare mega glad for det! Den er allerede sat op i et skab i sikkerhed. Ja... bruger jo ikke andre end mine dubletter, da jeg er lidt øm overfor at have en komplet OG flot (= fin stand) samling. Jeg er skør og jeg ved det!

Da jeg i sin tid startede med at samle på contrast krus, har jeg åbenbart gjort en mega god handel. De nedenstående krus hedder (yderst til venstre) Kongeblå og Mega blå. Det Kongeblå købte jeg sammen med et andet for omkring 100,- og har senere fundet ud af at det er en udgået farve. Så der kom lige et kryds mere på samlings-listen. 

Lover at tage et samlet billede af dem alle når min samling bliver komplet - hvilket jeg virkelig arbejder hårdt for at den kommer til at blive i år!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar