torsdag den 14. april 2016

Tyksak med buksekrise og æblekage

Har idag bestilt for 1500,- cowboybukser (3 par) fra Zizzi, da jeg ingen bukser har til skolestart i uge 17. Det er virkelig et problem for mig at købe bukser, da jeg er blevet meget tyk forneden og det gør det ret svært for mig at finde bukser der passer. Er helt oppe i en 54 eller 56 (jeg ved det - jeg er mega fed!) - og selv ikke i de størrelser er det ikke altid at de passer. Så har virkelig behov for at få tabt de ufattelige mange kilo der er kommet på i løbet af min sygemelding og depressive perioder. Har taget mindst 30 kg på i løbet af de sidste 1,5-2 år.


På trods af at jeg burde være igang med kalorietælling (ja det gik ligesom i vasken!), så står der lige i skrivende stund en lækker æblekage og bager i ovnen. Den er på ingen måde sund, men jeg kan ikke overskue alt på en gang. Selv træningen er ikke kommet igang denne uge endnu, men håber virkelig at jeg kan komme igang i morgen. Og ikke mindst få kæresten med derind. Kryds fingre for mig. Har virkelig brug for at et eller andet kan lykkes for mig! Er så nervøs for skolestart at jeg ikke får sovet ordentlig om natten og prøver så vidt muligt at udsætte forberedelserne - dumt ja, men sådan fungerer jeg når jeg har det skidt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar