søndag den 10. april 2016

Loppeguld til tyksakken


Har haft en virkelig rutchetur af en søndag. Dagen startede ud med besøg på noget loppemarked, hvor jeg fandt nogle virkelig lækre ting til nogle virkelig fantastiske priser! Jeg fandt disse 4 Royal Copenhagen dækkeservietter til 90,- (lidt dyre, men kæresten ville så gerne gøre mig glad). De er ikke i perfekt stand, men de er heller ikke blevet grimme - der er brugspor som knap kan ses.

Derudover fandt jeg to (der er kun 1 af dem på billedet) af de lyse Royal Copenhagen Riflet Contrast krus - i farven Pearl - som er en udgået farve og normalt står til 200-250,-/stk. de fleste steder. Samt et Contrast krus i farven Mint (den er ny og har en nypris på 169,-). Fik ALLE tre til 100,-!!!! Det er helt vildt billigt! Turde ikke selv byde, da jeg tænkte de nok var mega dyre, men fik spurgt sælgeren hvad hun skulle have - og tak skæbne for det! 

Blev helt paf da hun foreslog de 100,- for alle 3, så skyndte mig at sige ja - hurtigt inden andre så dem og hørte prisen. Jeg talte ikke om andet end det køb på hele loppemarkedet og det samme turen hjem - og ja taler faktisk stadig om hvor godt et køb det var! Jeg er jo lidt af en samler af Riflet Contrast krus serien og jeg har også de to nyeste til gode endnu, samt en ordentlig stak af de udgåede farver, så kontakt endelig hvis i ligger inde med nogen eller kender nogen der gør!


Kæresten fandt nogle næsten nye kondisko hos samme sælger og han fik to par med hjem for 170,-, altså 85,- pr par. Hvilket er ret billigt. Han fik er par sort/gule og blå/orange i mærket Reebok. Hun sagde at hendes mand samler på dem, men når nu hun fik solgt ud af sit, så skulle han også. Han har højst brugt disse én gang. Så har også en glad kæreste! Hans sko var slidt helt ned og han trængte virkelig til nye, så det var et lykketræf for os begge hos den sælger!

Imens kæresten gamede med en kammerat hele dagen, sad jeg og så Greys Anatomy (er nået til sæson 2 i mit lille marathon), samtidigt med at jeg åd chokolade i lange baner. Av maven og ikke at forglemme "vægten"/kalorietilstanden! 


Da kammeraten var smuttet og vores skraldetur overstået, besluttede vi os for at bestille lidt pommes frites og en kyllingsalat fra nærmeste pizzaria. OG for at gøre ondt værre tog vi også en portion bananis til dessert. Godt at kalorietælling og fitness begynder i morgen igen. Jeg glæder mig faktisk lidt til at "sulte" og ikke mindst undvære alt det sukker. Bliver faktisk lidt skidt af det!

Men fik taget nogle af mine nye dækservietter i brug (ja vi spiser ved sofabordet/sofaen, da vi ingen spisebord/plads har) og hvor er de fine! De var dyre, men det hele værd! Dog ville det have klædt dem med nogle flottere tallerkener, men bruger helst ikke mine Mega Blå - medmindre vi taler special occasion! Dog kan jeg godt bruge vores genbrugsfund (Musselmalet riflet kage tallerkener), da de har skår og derfor ikke har samlerværdi som sådan.

Håber i alle har haft en god søndag. Her er nerverne godt i gang med at tage deres tag i mig (hvilket forklarer de kolossale mængder chokolade jeg har indtaget!). Jeg er decideret bange for at skulle starte på VIA fra den 25.! Jeg kan ikke sove om natten og jeg spekulerer en helvedes masse - på alt muligt!

Håber dog jeg får hovedet på plads igen (får hukommelsen og koncentrationsevnen tilbage!), så jeg kan få læst forud og eventuelt kigget noget af det igennem jeg har glemt - efter mere end et års sygdom. Fuck hvor jeg hader den depression! Vil hellere have haft bylder i røven end at skulle have døjet med den! Ikke at jeg ikke stadig døjer med den, men hvad fa'en skal man gøre!? Bide i det sure æble og forsøge at få det bedste ud af det - hvilket jeg ihærdigt forsøger mig med.

God aften til jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar