mandag den 4. april 2016

Gulerod, blomster og genbrug


Som jeg nævnte kort her den anden dag har jeg fået farvet mit hår i weekenden, og som man kan se på billedet var jeg ikke ovenud begejstret på selve dagen. Det blev lidt for neon orange synes jeg. MEN idag er jeg mega glad for det! Farverne på billedet overdriver ikke... Farven hedder Very Intense Cobber og er fra Loréal Paris. Er faktisk så vild med den at jeg tror det bliver min faste farve fremover! Say hello to Ms. (Neon) Carrot!


Her i weekenden har jeg virkelig slappet af og det har ikke været en nem start på ugen for mig! Jeg sover helst til kl. 9. om morgenen og har det enormt skidt når jeg vågner. Weekenden har været friweekend i forhold til kalorie tælling - med det resultat at jeg havde det mega skidt hele weekenden, fordi jeg selvfølgelig stoppede mig med sukker. Stupid I know! 

Det har også resulteret i at jeg måtte give op idag, men jeg er på den igen i morgen - med træning kl. 5 og kalorie tælling og det hele! BUM! Forresten så se lige denne fin rav/røg farvede kande jeg har glemt at vise jer. Den er fundet på genbrug til 10,-. Den er magen til den jeg har i laksefarvet - dog er den lidt mindre. Synes simpelthen den er SÅ fin.


Nu nævnte jeg i "Liebster Award"-indlægget at jeg elsker at pynte og bruger enhver situation på at få pyntet lidt herhjemme. Foråret er ingen undtagelse og er i fuld gang med at pynte med lidt blomster hoveder! Synes bare de er så fine og sammen med mine pom pom'er bliver her så yndigt! Måske lige lovlig feminint, men det er jeg begyndt at kunne lide. Det giver sådan en god kontrast til kærestens gamer ting, som står til pynt i hele hjemmet. 

Han skal også være her og det får han så sandelig også lov til. Har faktisk også fået ros af hans bostøtte (som selvfølgelig også er mand). Han synes det er flot af mig at jeg giver kæresten meget plads til at have sine "drengede" ting til at stå frit fremme. Det hjælper selvfølgelig på det, at jeg også godt kan lidt Nintendo ting.


Men kæresten er også rigtig god til at finde ting til mig. Han fandt disse to fade i en genbrug idag. Han var ude og ordne vores bil (som var begyndt at sige underlige knæk-klonk lyde ved bump!) og tog lige et smut forbi genbrugen på vej hjem. Som de faste følgere kan se, så har jeg disse to i forvejen, men jeg skal bare have fingrene i ALT laksefarvet. Vil gerne have dubletter af ting. Så bliver det også så mere lækkert at dække op med - når man har rigeligt at det hele. 

Da han kom hjem kørte vi en lille genbrugstur sammen. Fandt ikke noget særligt, men så fandt jeg lige en Sennep krydderikrukke fra Knabstrup. Jeg har i forvejen Vanilje og Kardemomme. Så bliver det alligevel til en god dag. Nu her senere skal vi ud og skralde lidt - vi er begyndt at få blod på tanden igen. Her den anden dag fandt vi nemlig en ordentlig røvful Gouda oste og vi håber snart at gøre andre gode fund. Kryds fingre! Fortsat god mandag aften til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar