mandag den 4. april 2016

Livet er smukt - La vie est belle!


Så kom den endelig hjem til mig! For over en måned siden snakkede jeg om at købe denne lækre parfume La vie est belle fra Lancôme - det fik jeg så ikke gjort! Men så fik jeg en mail fra Matas om at de havde tilbud på alle deres parfumer til og med den 31/3, og så slog jeg til! Jeg sparede 158,75,- og endte med at give 476,- fremfor de 635,-. Det er altid rart at spare lidt penge på noget man alligevel havde tænkt sig at købe, og sommetider kan det faktisk betale sig at vente på tilbudene! Jeg er i hvert fald glad for det køb!

Fik en mail i torsdags om at den ville komme fredag. Det gjorde den så ikke... jeg ventede enormt spændt på posten idag og løb da også om kap med Theodor ud til døren da det endelig bimlede på dørklokken! Parfume flasken er faktisk noget større end jeg havde forestillet mig, så skal liiige finde ud af hvor den skal stå henne, da jeg gerne vil passe lidt på den. Det er nok en af de dyreste parfumer jeg ejer, men er ikke sidste gang jeg køber en Lancôme parfume. De laver virkelig nogle lækre nogle af slagsen, som holder længe og dufter vidunderligt! Jeg er i hvert fald en glad Lotte idag! God mandag til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar