tirsdag den 22. marts 2016

Goodiebox Marts


Så blev det tid til denne måneds Goodiebox. Havde ellers fraskrevet den totalt efter alt for mange skuffelser, men hvor er jeg dog glad for jeg gav den en chance til. For denne Marts Goodiebox er fyldt med fullsize lækkerier! Det skyldes at Goodiebox har fået lov at uddele deres egen pris i Danish Beauty Award - og jeg, som en af deres medlemmer, skal være med til at stemme om hvilket produkt det skal være! De "nominerede" produkter til Goodieboxprisen 2016 er nemlig indholdet i selve denne måneds Goodiebox. Yay! OG hvor er det fantastiske produkter!

KARMAMEJU STAR - Micellar Water 02 (vejl. udsalgspris 149,- (har fundet den til 126,65,-))


Denne Micellar Water er et 3-i-1 renseprodukt, som fjerner urenheder og makeup, samt toner og fugter huden. Den indeholder økologisk aloe vera, blomstervand fra appelsin og ørkenplanten jerikos rose. Den dufter også ret godt - heldigvis ikke for voldsomt. Min hud er ikke så glad for parfume så denne er helt perfekt. Den indeholder ingen skadelige stoffer og animalske produkter.
Jeg er ikke helt god til at få brugt denne slags produkter, men tænker jeg vil prøve denne, da der står age-defence på den, samt at den skulle være til sensitiv hud - perfekt til mig!


GOSH COPENHAGEN - Defining Brow Gel (vejl. udsalgspris 79,95,-)


Jeg er stor tilhænger af mørke og perfekte bryn, så denne er lige noget for mine flyvske bryn! Den holder på formen, samt gør dem mere intense i farven! Super for var netop lige gået tør for min sædvanlige bryn gel. Farven er "003 Greybrown" og er helt perfekt, da jeg gerne vil have at brynene er mørkere end min hårfarve. Dog uden at det ser dumt ud!



Denne Bronze Mist - skulle efter sigende give en ensartet og mat "solbrændthed" - uden at smitte af og lave striber. Jeg har aldrig været glad for selvbrunere og denne er ingen undtagelse. Jeg er ikke til den slags produkter. Jeg vil hellere have en naturlig kulør - også selvom det er en mangel på samme. 

ECOOKING - Multibalm (vejl. udsalgspris 99,-)


Dette lille vidundermiddel er lavet uden parfume og hormoner. Den har mange anvendelsesmuligheder. Den kan bruges til sprukne læber, insektbid, blødgøring af neglebånd og andre tørre pletter. Der er sikkert endnu flere end jeg nævner her. Har ikke prøvet den andre steder end på mine tørre læber og synes den efterlader læberne mere fugtede, men om det er bedre end almindelig læbepromade - det skal jeg ikke kunne sige. Overvejer at bruge den på neglebånd og fingrene generelt, da jeg har tendens til at bide der hvis der er tør hud/neglebånd der genere. 

JORGOBÉ - White Tea Balancing Cream (vejl. udsalgspris 168,-)


Denne dagcreme har jeg overvejet at købe siden vi fik selve skrubbemasken med i Juni Goodieboxen sidste sommer (som faktisk var min 1.). Den skulle nemlig være god til at oprette balancen i huden - uanset hudtype, samt reducere talgproduktionen og tilfører fugt. Glæder mig enormt til at prøve den af og håber den lever op til forventningerne. Har ikke meget tilbage af min nuværende dagcreme, så kunne ikke være mere perfekt. Denne får min stemme til DBA!

MARIA NILA - Luminous Colour Masque (vejl. udsalgspris 209,- (har fundet den til 175,-))


Hvem elsker ikke at give sit hår en dejlig hårkur!? Blev så glad da jeg så denne og især da jeg duftede til den! Kan slet ikke vente med at komme i bad og få den prøvet af! Ikke nok med den skønne duft, men den er også 100% vegansk! Hvilket jeg bare elsker! Den er lavet til farvet hår og det kunne jo ikke være mere perfekt, da jeg ofte farver min leverpostej om til et rødhåret helvede! Den bliver helt sikkert til en fast del af mine plejeritualer!


Denne box må siges at være en totalt dejlig overraskelse, men jeg er godt klar over at der ikke fremover vil være så mange fullsize i, selvom det ikke ville gøre noget. Jeg er stor tilhænger af at få fullsize produkter, da jeg gerne vil have mulighed for at prøve produkterne ordentlig af - hvilket ikke er muligt ved små prøver. 
Om jeg fortsætter med at købe Goodiebox? Det vides ikke endnu. Jeg er stadig skeptisk! Tror jeg napper næste måned med og så må vi se hvad jeg siger til den tid. God dag til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar