onsdag den 20. januar 2016

Goodiebox Januar

Endelig blev det min tur til at få denne måneds Goodiebox. Alle får dem flere dage før mig og så gælder det om ikke at tjekke blogs i den periode, medmindre man gerne vil have spoilers. Jeg var så dum at tjekke min søsters blog ud og vupti, så blev overraskelsen "ødelagt", men det går nok. Næste måned er jeg bare mere forsigtig.
Indholdet i januar Goodiebox'en er sammensat udfra ordene Refresh-Reboot-Repeat. Så vi genstarter året med en masse selvforkælelse. Som altid. Ingen nytårsforsæt her hos mig! Nu til selve indholdet.


SANEX - AtopiCare Håndcreme (vejl. udsalgspris 32,95,-)


Denne håndcreme fra Sanex er til dem med atopisk, sensitiv og ekstra tør hud på hænderne. Det har jeg altid især i vinterperioden og derfor er denne rigtig god til mig, dog er jeg ikke så begejstret for den ekstreme parfume der er i den. Føj! Den skal dog nok blive brugt alligevel, da den trænger virkelig hurtigt ind og ikke fedter. 

ISANGS - Antioxidant Ansigtsolie (vejl. udsalgspris 105,- for fullsize, denne er en prøve)


Denne ansigtsolie fra Isangs, er håndmixet i København af kvinden Sundra Essien. Alle hendes produkter er lavet af økologiske, veganske og fair trade produkter. Ansigtsolien indeholder antioxidanter, morgenfrue- og buritiolie, som beskytter og blødgør huden. Den dufter mega godt af Ylang Ylang, som tilsyneladende er Isangs signaturduft. Det er jeg fan af! Den skal klart prøves, på trods af min i forvejen fedtede hud. Kan ske den gør underværker!?


CARMEX - Lip Balm (vejl. udsalgspris 29,95,- (oplyst af Goodiebox) jeg har så fundet den til 19,95,- på med24)


Læbepromaden fra Carmex er en klassiker - i USA er den for 17. år i træk den mest anbefalede læbepromade blandt de amerikanske apotekere - den både beskytter og giver fugt til læberne og det er lige hvad mine læber har brug for i denne kolde (skønne) tid! Den dufter dejligt af læbepromade, som bare er en duft jeg elsker, og så køler den læberne så snart man tager den på. Har aldrig prøvet den før, men indtil videre så er jeg FAN!

OMOI! - Anti Ageing Eye Oil (vejl. udsalgspris 280,-)


Endnu en olie - denne gang en Anti Ageing Eye Oil. Skaberen af oMoi!! har selv døjet med eksem som eftervirkning på diverse kosmetik og har udlevet sin drøm om at lave en naturlig hudplejelinje. Denne indeholder jojobaolie, sød mandelolie og ferskenkerneolie. Den har en meget svag og behagelig duft og har dog ikke set nogen effekt af den, men kan ske det kommer og jeg ender med at ligne en på 20!

NU3 - Økologisk Superfood Trio Bar (vejl. udsalgspris 15,- MEN kan fås til en stk-pris på 13,26 ved køb af 15 stk.)


Denne "energibar" fra Nu3 er en lille ekstra ting i boxen. Jeg er ikke så stor fan af disse barer, da de ofte smager rædselsfuldt og er mindst lige så fyldt med kalorier (hvis ikke mere) end en chokoladebar. Denne er sødet med agave sirup og indeholder kakao, goji bær og chia frø. Jeg har aldrig prøvet chia frø, men en gang skal vel være den første. Dog er der i denne 158,8 kcal, så bliver kun en aften hvor jeg har overskud i mit 1300 kcal regnskab, at jeg vil prøve den. 

EMITE MAKEUP - Tan Booster Bronzer (vejl. udsalgspris 249,95,-)


Denne Tan Booster Bronzer fra Emite Makeup er perfekt til den blege vinterhud. Jeg ejer ikke en bronzer, som der ikke er glimmer i, og denne er mat og helt perfekt hvis man i sin hverdagsmakeup mangler lidt farve i ansigtet. Den skal klart prøves næste gang jeg tager makeup på! Den er ikke for mørk og det er jeg mega glad for!

LOQI - Tote Bag (vejl. udsalgspris 75,-)


Denne dejlige Tote Bag fra Loqi er miljøvenlig, da den er produceret i genanvendeligt materiale. LOQI er et tysk brand og herhjemme er vi meget glade for alt der er tysk, samt glade for at spare penge på poser når vi shopper, så den er landet det perfekte sted. 
Etuiet bag'en kom i, kan man bruge som pung eller som en lille taske/clutch. Jeg er rigtig glad for selve designet på bag'en, som er knap så spraglet, som de andre man kunne risikere at få. Jeg er rigtig glad for den!


Alt i alt en ret okay Goodiebox. Da jeg først lige så indholdet på min søsters blog tænkte jeg Øv!, men nu er jeg faktisk godt tilfreds med indholdet og glæder mig til at få prøvet produkterne lidt mere og håber jeg ender med nogle nye skønheds favoritter! Læbepromaden fra Carmex er allerede blevet det!
Glæder mig allerede til næste gang! Hvis i skulle være interesseret i også at modtage en Goodiebox, kan i se mere på deres hjemmeside.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar