torsdag den 5. november 2015

Kommunepis, kalenderlys og skrald

Jeg har været lidt stille, udover indlæg om sponsorgaver fra Bloggertræffet, og det skyldes at jeg har skulle ned til kommunen for at snakke omkring hvad de kan tilbyde mig. Det har været noget af en jungle og er glad for jeg har min kæreste som kan hjælpe mig, selvom han også har svært ved det grundet hans egne psykiske problemer.
Jeg føler meget jeg er overladt til mig selv og kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg lige takler det at være alene omkring min depression. Jeg har overvejet at tage kontakt til lægen, men det batter nok ikke noget, da Asperger syndrom ikke kan behandles medicinsk og de nok ikke har nogle steder de kan henvise mig til.

Igår var vi et smut ude og skralde i en naboby, da vi skulle bytte noget oksekød og steg for 12 poser kaffe - YAY! - og det var faktisk nogle ok fund vi gjorde os. Fandt blandt andet lidt slik (chokolade og slikkepinde), kød i massevis, creme brulé desserter (6 glas), mælkesnitter, figenstænger (Føj siger jeg bare, men kæresten elsker dem!) og så nogle boxershorts str medium og large. Derudover to ødelagte kalenderlys, som jeg har forsøgt at reparere.


Som i kan se er det ikke lykkedes så godt igen, da der manglede nogle flager i det grå, men det hvide ser ok ud - bortset fra de lidt fulde tal to steder hvor det var flækket. Tænker jeg vil bruge et af dem denne jul og så gemmer jeg det jeg havde købt i forvejen. 
Forresten har jeg set en masse der har pyntet op til jul! Synes det er lidt for tidligt, da jeg selv først går det om ca. 14 dage. Jeg skal nemlig have pyntet op inden familien kommer til julehygge her hos os den 28. November. Glæder mig, da det er første gang de (udover min far) skal se vores lejlighed, så det ser jeg meget frem til.

Jeg håber i kan overleve at der er en del indlæg omkring de sponsorting fra goodiebag'en. Det er en af de krav der er for at man kunne få en goodiebag på bloggertræffet. Så jeg gør det glædeligt, da jeg elsker at prøve nye produkter.  
Jeg håber i har en god uge - jeg går lidt rundt og trisser rastløst, men håber jeg kan finde noget ro. Samt jeg håber den kriller jeg har i halsen, hosten og (klamt) slimen vil forsvinde! God torsdag til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar