torsdag den 5. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en - Beauty Supply - YniQ

Beauty Supply har sponsoreret produkter af mærket YniQ. Det drejer sig om Luksus Vatrondeller og Cosmetic Sticks. Jeg har aldrig prøvet disse før, men har hørt meget godt om dem. Beauty Supply formidler hovedsageligt organiske beauty produkter. Heriblandt YniQ's produkter


Jeg køber normalt de billigste vatrondeller og vatpinde, så har aldrig prøvet nogle luksus udgaver. Er vant til at de billige "fælder" og skiller ad, så at prøve nogen der er så "faste" og af god kvalitet er lidt mærkeligt, men også en rigtig god oplevelse. Kan i hvert fald ikke få mig selv til igen, at købe de discount udgaver som jeg plejer. De her to koster nemlig kun 15,-/stk og det må jo siges at være en meget overkommelig pris! Man får virkelig meget kvalitet for pengene! Blev faktisk lidt chokeret over hvor billige de var.


Jeg har idag været henne og afprøve dem med noget neglelaksfjerner og de virker ganske glimrende, dog tænker jeg at vatrondellerne fungere bedre til at fjerne de store flader af lak, hvorimod de spidse ender er rigtig gode til at fjerne det der sidder i kanterne af neglene, som ofte er meget svært at få af med de runde almindelige vatpinde.
Jeg er rigtig glad for at have fået chancen for at prøve disse to produkter og derfor en stor tak til Beauty Supply for at sponsorere så dejlige produkter til Bloggertræffets goodiebag! 

Måske man skulle forsøge sig med at dekorere sine negle nu de er så fint rene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar