onsdag den 4. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en - BY-K

Tid til næste sponsor til Bloggertræffets goodiebag. Denne gang er det BY-K, som har sponsoreret to lækre lakker og en neglelaksfjerner. Har aldrig købt lakker af dette mærke før, men har hørt om dem og set dem delt på instagram.


BY-K's produkter er IKKE testet på dyr, som du kan læse meget mere om her. Jeg blev så glad, da jeg læste det, da jeg er SÅ meget imod dyr som bruges til dyreforsøg. Det er normalt ikke så let at finde sådanne produkter til rimelig pris, så hatten af for det!
Deres produkter indeholder heller ikke disse 5 farlige stoffer, som andre lakker gør: formaldehyd, camphor, toulene, formaldehyd-resin og parabener. I kan læse mere om det her. Deres lakker har også fået, som det første i lakfirma i verden, allergicertifikatet, så det skulle meget gerne være muligt at bruge - medmindre man har nogle allergier overfor indholdstofferne. Læs mere her.


Jeg har været så heldig at få farverne No. 89 Pull Up ! og No. 87 Go-Around. Farver som jeg er helt vildt forelsket i! Selve lakkerne er meget lækre i konsistensen og nemme at påføre. De tørre faktisk også ret hurtigt. Jeg havde bare smurt dem henover noget andet lak jeg havde på (for at vise jer farverne på) og de hærdede fint op og holder rigtig godt - selv når man som mig er en klovn og får fingrene i maskinen konstant! De stinker heller ikke helt vildt, som andre lakker gør - så de er godkendt af mig. 
Selve neglelaksfjerneren No. 992 er lugtfri, som jeg er MEGET glad for, da jeg ikke er så glad for de gængse lakfjerneres dunster. 
Begge farver er helt vildt gode til efteråret, så jeg skal altså igang med neglelaksfjerneren, som også er meget god, og så skal der ny flot lak på. Jeg takker BY-K tusind mange gange for de über lækre lakker og for neglelaksfjerneren. Det bliver ikke mit sidste bekendtskab med BY-K!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar