lørdag den 7. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en - Toesocks

Toesocks har valgt at sponsorere nogen af deres fantastiske tåsokker til vores goodiebags i forbindelse med Bloggertræffet den 31. Oktober. Firmaet Toesocks.dk er ejet af Matthias og Andreas Kikkenborg. De har et stort udvalg indenfor tåsokker, så er du på udkig efter sådan nogle kan du kigge forbi deres side.


Mine tåsokker er Anti-Slip tåsokker med dutter. De er velegnet til yoga, pilates eller andre motionsformer hvor man har "bare tæer", så det er ikke lige det jeg gør mest i, men kan godt bruge dem til at tulle rundt i herhjemme. 
Synes de er rigtig fede med alle de farver, som jo er noget jeg elsker! Dog synes jeg mine tæer er lidt for deforme til at være i de der tæer i selve sokkerne. Her er en lille kort video jeg har delt på Instagram iført sokkerne.

Jeg takker Toesocks.dk for at have sponsoreret disse skønne tåsokker - jeg havde nok aldrig selv købt dem, så er glad for at have fået muligheden for at prøve dem og glæder mig til at gå med dem herhjemme og være totalt sexy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar