søndag den 8. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en - Fischer Pure Nature

Så står den sgu på fodbad! Denne gang er det Fischer Pure Nature der skal have lidt opmærksomhed for det produkt de har valgt at sponsorere til Bloggertræffets goodiebag. Det drejer sig om et Afslappende Urte Fodbad, som indeholder salt, rosenknopper, lavendelblomst, kamilleblomst og lavendelolie. Fischer Pure Nature går meget op i at deres produkter skal indeholde naturlige og økologiske ingredienser og det er ingen undtagelse her.


Duften af denne pose er simpelthen ubeskriveligt god, og selv mine katte og forældres hunde har været meget interesseret i den. Jeg kan ikke vente med at smække fødderne ned i et dejligt varmt og velduftende fodbad!
Det skal helt klart gøres en dag hvor jeg virkelig har brug for selvforkælelse - gerne en dag hvor man er alene, er iført afslappet tøj, har en dejlig kop varm kaffe (eller te/kakao) og en god bog i at læse i. Det ser jeg meget frem til og skal selvfølgelig nok dele det med jer inde på Instagram så følg mig gerne derinde også.

Tusind tak til Fischer Pure Nature, for at have sponsoreret dette lækre produkt til goodiebag'en, skal klart ind og se om de har nogle andre produkter jeg ikke kan undvære! Gerne noget der dufter lige så skønt som dette fodbadesalt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar