mandag den 9. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en - MaxFactor

Som den nye makeup-addict jeg er, så blev jeg glad da jeg så at MaxFactor havde sponsoreret lidt lækkerier til Bloggertræffets goodiebag. Deres lille pose indholdt en Velvet Volume False Lash Effect Mascara, en neglefil, en vippebukker og en pincet. Har før i tiden brugt MaxFactors mascara, men har ikke været så glad for dem med gummibørste. Denne mascara har også en gummibørste, men den deler vipperne rigtig godt og man får virkelig et flot resultat.


Jeg synes den er meget nem at påføre - uden man opnår klumpet edderkoppeben effekt. Kom så til at klø mig i øjnene i løbet af dagen, fordi jeg glemte jeg havde det på, og det holdt det fint til - selvom jeg faktisk gned ret voldsomt i det. Derudover bliver vipperne ikke så stive, som ved mange andre mascara. Så jeg er ovenud tilfreds med denne og skal helt klart bruge den fremover. Man får virkelig flot resultat ud af det. Jeg synes i hvert fald det ligner falske vipper - i forhold til at de ikke er sammenklumpet. I får ikke lige et billede, for jeg kunne ikke tage et ordentlig billede, som jeg ønsker at dele med jer. Beklager.

Selve neglefilen er faktisk ret god, og jeg står og mangler en så det er jo helt perfekt. Vippebukkeren - hmmm tja jeg ved ikke lige hvor meget jeg får den brugt. Modtog også en med Goodiebox og er nok begrænset hvor mange man får brug for, men prøves skal den.
Pincetten har jeg prøvet og den dur bare ikke til mine behov. Den kan ikke rigtig tage fat i små øjenbrynhår, så den bliver nok lagt til side og kan måske bruges til at fjerne lidt splinter eller tæger på hittekillinger.

Jeg takker i hvert fald MaxFactor for deres ovenud dejlige bidrag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar