tirsdag den 10. november 2015

Bloggertræf 2015 - Goodiebag'en - Odense Marcipan

Jeg ELSKER marcipan og julegodter - specielt det hjemmelavede af slagsen - så hvor blev jeg glad, da jeg så at Odense Marcipan havde valgt at sponsorere en marcipan til Bloggertræffets goodiebag! Jeg bruger faktisk mest Odense Marcipan når jeg skal lave konfekt eller andre opskrifter hvor marcipan indgår, da jeg synes deres har en bedre smag end f.eks. de billige på markedet. Jeg synes at ens bagværk eller konfekt skal smage så godt som muligt, så jeg går ikke ind for at gå ned på smagen ved at købe det billigste.


Den jeg fik var en Odense Marcipan med Skovbær! Dertil havde de vedlagt to foldere med forslag til hvordan vi kan bruge den. Jeg har planlagt at lave små Skovbær marcipankonfekt til jul - opskriften er fra deres hjemmeside. Det passer nemlig med at jeg har lidt forskellige frysetørret pynt dertil - dog har jeg ikke en skovbær pynt, men tænker at prøve mig frem og skal selvfølgelig nok dele det med jer herinde, på Instagram og Twitter engang i december. Glæder mig til at smage resultatet!
I kan finde rigtig lækre opskrifter og købe deres produkter online her!

Tusind tusind tak til Odense Marcipan for dette dejlige input til december lækkerierne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar