lørdag den 14. november 2015

Bjørn Wiinblad, snefnug, skraldeguld og Gilmore girls

Hvor er der bare sket meget den forgående uge. Det er nu weekend og jeg er endelig færdig med alle de sponsorindlæg fra Bloggertræffet. Så nu skal i altså lige opdateres lidt på hvad der er sket i mellemtiden.
Jeg har blandt andet deltaget i noget møde ved kommunen angående min kærestes ressourceforløb og det gik faktisk overraskende godt, så nu kan der være "lidt ro på" indtil det nye år. Vi skal lige have et møde mellem dem og psykologen overstået i December først.

Da vi havde været ved det frygtede møde smuttede vi lige en tur til Tilst (udenfor Aarhus), hvor jeg havde en lille aftale med en Bjørn Wiinblad pusher! Havde nemlig fundet disse skønheder på DBA og hvor er jeg bare ovenud glad!
De er "brugte", men de fejler ingenting og jeg fik dem samlet til 575,- - som enhver der kender priserne på nye, ved er en skide god handel! Jeg har nemlig sukket efter disse i guld læææænge, men kæresten synes det var lidt for dyrt, men da jeg så fandt dem brugt, så blev han lidt mere medgørlig.


Så nu er jeg den ovenud-lykkelige ejer af disse fire ting! De passer jo perfekt nu her til jul! Dog tænker jeg at jeg gemmer den sølvfarvede lågkrukke til noget gave eller et andet formål - nu må vi se! Ved ikke om man kan lave en give-away af brugte ting?

Derudover så kom mine plastik snefnug endelig hjem fra Kina (eBay). Sælgeren har været så sød at lægge lidt "pakker" sammen med. Så nu er jeg snart klar til af få pyntet paladset op til jul! Fandt også lige lidt småting i en genbrugsbutik i Skive. De to klokker, ligner grangiveligt det julepynt jeg fandt på marked i oktober.




I går aftes var vi et smut ude og skralde - vi fandt bare SÅ meget godt. Blandt andet nogle te kapsler, som i kan se på billedet. Der er to af disse poser fyldt! Der var mange flere i containeren, men jeg gad ærligt talt ikke have flere med hjem.


Det bedste fra hele skraldeturen var disse slikstænger fra CandyKing. De smager faktisk super godt og så er de røde og hvide, så de passer meget godt til juleslik. Der var også flere pakker cookies, m&m's, ost, kakao, Nescafe kaffe-kakao ting 2 pakker (så er der til mig og søs den 28/11), 5 øl og lidt andet godt, som jeg har glemt. 
Alt i alt en rigtig god skraldetur og hjemmet er nu proppet til bristepunktet med lækre sager!


Se lige hvad jeg fandt i Læsehesten i Skive! Gilmore Girls! De havde flere sæsoner, men jeg har sæson 1 og 2 i forvejen - havde dog glemt at få købt sæson 3 også, MEN nu er sæson 4 og 5 i hvert fald i hus! Så nu står den snart på maraton (kæresten er IKKE glad)!


Jeg er i hvert fald godt igang med at forberede til julen - hvor vi skal være hjemme bare os 2 (5 med kattene). Der skal pyntes op i løbet af næste uge og har fået gang i produktionen af flettede julestjerner, så nu mangler jeg bare at lave flere hama perle snefnug
Elsker simpelthen at koble fra ved at være kreativ, samt eventuelt se nogle julefilm! Okay nu tror jeg at jeg smutter - det kribler i fingrene!

Er i igang med forberedelser til julen, eller er jeg bare meget hurtigt ude?

7 kommentarer:

  1. Du er ikke tidligt ude - jeg er i hvert fald også startet og hygger mig med at lave adventskalender til en del mennesker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre andre også nyder forberedelserne til julen! Heldige dem der får adventskalender af dig! Sødt af dig! :)

      Slet
  2. Glæder mig til at vi skal over til jer :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg GLÆDER mig virkelig også! Så kan i se nutidens Gertrud Sand in-action :D

      Slet
  3. De der snefnug, er de til at hænge op i en snor eller hvad gør man.
    Synes de er så fine, men synes de er meget gennemsigtige..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg hænger dem op med fiskesnøre, sammen med hvide pompoms. Lover der kommer billeder! 😄

      Slet