torsdag den 19. november 2015

Goodiebox November



Så blev det tid til Goodiebox'en for november og denne gang er boxen rød! Hvilket passer mig fint, da jeg allerede er i julestemning. Dog blev jeg ikke i mere god stemning over indholdet, men det kommer vi til. Nu til selve indholdet.

Youth Lab - CC Complete Cream Spf 30 (vejl. udsalgspris 219,95,- for 50 ml - denne er en rejsestørrelse på 20 ml)


Denne creme er en CC (color corrector), som gerne skulle tilpasse sig til ens egen hudfarve. Jeg er normalt ikke særlig glad for cremer med farve i, da de sjældent passer med min egen farve og jeg bestemt ikke er ude efter at se "malet" ud. Så derfor er denne nok ikke en jeg vil få brugt. Skal dog nok prøve den, men min hud kommer nok til at skinne som en katte røv i måneskin efter en dag med denne.

Lernberger & Stafsing - Dryclean (vejl. udsalgspris 99,95,- for 80 ml)


En tørshampoo. Jeg har ingen erfaring med sådan en. Vasker så vidt muligt mit hår hver dag, så har aldrig rigtig fedtet hår, men den skal da prøves en dag hvis det skulle blive nødvendigt. Dog dufter den meget kemisk, så ved ikke helt om jeg får den brugt. Nu må vi se.

Marsk - Mineral Eyeshadow (vejl. udsalgspris 149,95,-)


Denne meget lille mineral søl-shimmer øjenskygge fra Marsk er perfekt til nytårsaften! Jeg kommer nemlig ikke til nogle julefrokoster, så det bliver nok ikke brugt før nytår. Måske jeg vil lave et look til juleaften, men nu må vi se. Håber da jeg kan finde den når jeg kommer dertil. 

DM Skincare - Pure 24 Gold Shimmer Body Soufflé (vejl. udsalgspris 299,95,- for 75 ml)


Denne body lotion fra DM Skincare er helt perfekt hvis man skal til julefrokoster, julens fester og til selve juleaften, da den efterlader huden med et strejf af guld shimmer. Samtidigt dufter den godt og efterlader huden dejlig blød og fugtet, så den skal helt klart bruges. Dog kun til festligheder - medmindre jeg vil gøre hverdagens look lidt sjovere!

Tic Tac - Fresh Mint (vejl. udsalgspris 7,95,-)


Goodiebox valgte at lægge en lille ekstra ting i, i form at Tic Tacs. Dem har jeg ikke fået siden jeg var barn, så det gør bestemt ikke noget, dog er jeg ikke glad for disse småting i boxen. 

Mesauda Milano - Shine Flex (vejl. udsalgspris 49,95,-)


Jeg blev helt vildt glad da jeg så denne neglelak i boxen. Alene farven er mega lækker! Kunne da heller ikke lade være med at komme den på neglene med det samme. Den er tynd i konsistensen og det gør den let at påføre, men den dækker faktisk heller ikke så godt, så den skal have et par lag. MEN på trods af dette, så er jeg mega glad for den! Helt klart den bedste ting i boxen. 

Rapunzel of Sweden - Super Elastik (vejl. udsalgspris 19,95,-)


Hårelastikker kan man da altid bruge når man har langt hår som mig, og de virker også rigtig fint - uden af rive håret i stykker. Så de er da brugbare i det mindste. Dog ikke noget man bliver sådan helt eksalteret over. 

Det var november Goodiebox'en! Ikke en jeg vil tænke tilbage på med glæde, men det var vel ok. Håber dog at december udgaven bliver endnu bedre. Misunder dem der fik en ekstra ting med denne gang - håber deres var bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar