mandag den 26. oktober 2015

Goodiebox Oktober


ENDELIG lykkedes det at få en Oktober Goodiebox! Efter at have skrevet med Goodiebox over mail, så lykkedes det mig - igennem Post Danmark - at modtage en ny Goodiebox, som kom i de retmæssige hænder.


Denne måneds Goodiebox er lavet i samarbejde med Magasin, som også har sammensat indholdet af den. Hvilket bestemt også kan ses på indholdet. Nu er jeg ikke selv pjattet med Magasin og anser det ikke for at være luksus, men ved da at det har en vis status i mange andre kvinders verdensbillede. MEN er da sikker på noget af det kan bruges alligevel.

Magasin Skønhedsserie - Eye Gel (vejl. udsalgspris 79,95,-)


Det første produkt er en eye gel fra Magasins eget mærke. Den indeholder kreatin og agurkeekstrakt, som genopbygger og tilfører fugt under og omkring øjnene. Den har en smart rollerball applikator, som gør den nem at bruge for sådan en som mig med store og kluntede fingre. Den dufter meget neutralt og den køler faktisk når den kommer på. 
Har dog endnu ikke nogen erfaring med om den giver fugt til øjenområdet og om den kan reducere hævelser og trætte øjne - som lovet - men det skal i hvert fald komme an på en prøve! Væk med Lottes sovekammerøjne! YAY! Den bliver en fast del af mit morgenritual!

L'occitane - Verbena Shower Gel (vejl. udsalgspris 125,- for 250 ml - denne er dog en rejsestørrelse på kun 30 ml)


Da jeg først så denne kom jeg straks til at tænke på Yves Rocher, men den er altså fra L'occitane. Den er noget lille af en shower gel, så der er ikke til mange bade (med mit store korpus) i denne. Den dufter voldsomt af citrus - hvilket også er meningen, så det er nok godt nok. Derfor tror jeg det er meget godt der ikke er mere end dette - er nemlig ikke sikker på jeg vil kunne lide at dufte sådan. Duften skyldes de æteriske olier den indeholder. Derudover indeholder den provencalsk (Fransk! - deraf det Yves Rocher agtige udseende - flot Lotte!) jernurteekstrakt. Jernurt har en afslappende, antidepressiv og antiseptisk virkning. Ved dog ikke om dette er tilfældet med denne sæbe. 

Balance Me - Restore and Replenish Face Creme (vejl. udsalgspris 450,- for 50 ml - denne er en rejsestørrelse på kun 15 ml)


Ansigtscremen fra Balance Me, er en meget velduftende creme - og er ærgerlig over der ikke er mere af den! Den er meget populær hos mange beauty editors - på grund af dens gode egenskaber for huden. Den fugter huden og styrker hudens evne til at reparere og genopbygge sig selv - ved hjælp af hyaloronsyre, peptider og omegasyrer.
Jeg står netop og mangler en god ansigtscreme, så denne falder på et meget tørt sted - bogstavelig talt - så håber den lever op til dens popularitet. Jeg har en meget fedtet hud, som er meget sensitiv når det kommer til ansigtscremer, så er spændt på om den får mit ansigt til at bryde ud eller om den kan holde styr på min teenagehud.

Real Techniques - Expert Face Brush (vejl. udsalgspris 129,-)


Den her blev jeg lidt glad i låget af at finde i denne måneds Goodiebox! Jeg er begyndt at være ret glad for makeup og de ting man kan med den, så denne vil helt sikkert komme i brug. Den er kreeret af to søstre som blev succesfulde med deres youtubekanal og blog hvor de viser deres makeup talenter frem. Face brushen her er en af deres egne produkter, og den skulle være af rigtig god kvalitet. Den kan bruges til mange ting: applicering af cremeprodukter, foundation, pudder og rouge. 
Det ret seje ved den er at den kan stå på enden, da den der er flad. Det er ret godt så man ikke får evt. foundation eller andet over hele bordet. Selve børsten er dejlig blød - på trods af den er syntetisk. Alt i alt en super lækker børste! Så den skal helt klart prøves af en af de nærmeste dage!

The Body Shop - Oils Of Life Intensely Revitalising (vejl. udsalgspris 325,- for 30 ml - denne er en prøve på kun 7 ml)


Hmm.. Denne er ikke ligefrem fremmed for mig, da man har kunne få den gratis i The Body Shops egne butikker - i en form for kampagne. Så det er lidt skuffende. MEN så er det jo dejligt jeg ikke fik lettet røven og kom ned efter en i butikken, så nu har jeg chancen for at prøve den alligevel. Duften er jeg ikke mega meget til. Den dufter lidt mande-duft-agtigt. Den minder mig meget om når mine forældre skulle i byen og min far skulle have duftevand på - han havde nemlig en der duftede nøjagtig ligesådan. Det vækker da ok minder, men på den anden side vil jeg ikke gå og dufte af mand i ansigtet.
Selve konceptet Oils Of  Life - er jeg helt med på! Det går ud på at ved at købe dette produkt så støtter man The Body Shops projekt med at plante frø i Cerro Blanco skoven i Ecuador. Elsker sådanne projekter - hvis de altså holder vand og batter noget. 
Er altså derfor ikke sikker på denne bliver et hit, men den skal da prøves hver morgen inden dagcremen. 

Karmameju - Konjac Sponge (vejl. udsalgspris 69,-)


Jeg ELSKER konjac svampe og ejer allerede tonsvis af dem! Dog er mine købt noget billigere over Ebay. Denne er den sorte slags, med bambuskul, som er til min hudtype - den olierede, kombinerede og hormonelt udsatte hud. Denne sorte svamp indeholder aktiveret carbon som renser i dybden, absorbere overskydende fedt og forebygger udbrud. Den bruges uden sæbe - kun med varmt vand. 
Har man lyst til at forkæle huden i ansigtet ved en god rensning, så kan denne varmt anbefales. Jeg kan dog se på instruktionerne her på pakken at jeg skal ændre mine sædvanlige rutiner lidt. Ups. Jeg har jo købt dem fra Kina, så har bare prøvet mig frem. 
Det skal ændres nu og jeg tager nok denne i brug fra i morgen af, og den bliver som før en del af min daglige morgen og aften rutine. 

Magasin Skønhedsserie - All In One (vejl. udsalgspris 39,95,-)


Ja. Renseservietter. Jeg har allerede tonsvis af dem (skraldning), så har ikke just behov for dem, men de skal da prøves alligevel. De fungere både som rensemælk, skin tonic og øjenmakeup fjerner. Så det er jo meget smart hvis man har lidt travlt. Deraf navnet All In One. 
Er ikke sikker på jeg er videre imponeret af denne, men ja. Der skal jo være til alle i sådan en box. 


Det var alt for denne Goodiebox. Vil dog lige dele noget med jer. Som i måske kan huske, så havde jeg fået min Goodiebox stjålet her i forrige uge - og jeg havde smidt sedler i naboernes postkasser.


Kæresten kom så op med denne et par dage efter:


Så der er da åbenbart fornuftige mennesker i ejendommen! Det er jeg glad for. Nu "kender" jeg også denne nabo en smule og hun virker også som et fornuftigt og rart menneske, så ikke at hun overhovedet var i søgelyset. Er da rart at der i det mindste er en der har læst sedlen og reageret på den, om det så kan hjælpe eller ej, så viser det da i det mindste at der findes mennesker i gården her, som er værd at være nabo til. Bum. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar