tirsdag den 8. september 2015

Dejlig familieweekend, orange og lortelort

Så gik der vidst lige lidt flere dage uden liv her på bloggen end tiltænkt, men jeg har jo heller ikke så mange læsere, så det går nok. Jeg har tilbragt weekenden på Fyn med familiehygge og det har bare været et dejligt afbræk fra den trælse hverdag herhjemme, samt at jeg har fået lidt alenetid med min storesøster - og det har bare været tiltrængt! Jeg skal jo med til bloggertræf i Odense den 31. Oktober og håber at kunne komme derover i god tid, så søs og jeg kan gå og hygge et par dage inden. Det har bare været for længe siden at vi har haft søskende-alene-tid.

Vi var i Ikea og shoppe og fik købt mig en masse orange ting til efteråret. Orange dækservietter, orange sengetøj og (shock!) orange gæstehåndklæder. Så der skal nok blive orange hjemme hos os i efteråret. Skal så også lige have fundet det pynt frem, som jeg havde oppe sidste år. Det er forsvundet i oprydning, men håber det kan findes igen. Ellers må jeg købe noget nyt og igang med at producere nyt pynt.


Har overvejet om jeg skal have lidt mere pynt i vinduerne og andre steder end sidste år, bare for at variere det lidt. Så hvis i har nogle sjove ideer må i gerne dele dem med mig. Har tænkt på at lave små gravstene til potteplanterne - til Halloween - evt. lave lidt flere perlepynte ting og måske en krans til hoveddøren. Don't know, men tænker at rode lidt med det idag. Har sådan brug for at distrahere tankerne. 

Det går nemlig ikke super godt herhjemme for tiden. Både mig og kæresten har det rigtig træls psykisk og det går selvfølgelig udover husfreden og forholdet. Så jeg har det virkelig træls, men jeg skal bare kæmpe videre - vil så gerne have det bedre!
Ensomheden den trænger sig også enormt meget på, og tankerne om ikke at have en veninde at snakke med om tingene gør det heller ikke bedre. Det kunne jeg godt snart tænke mig at finde. Tror jeg er parat til at åbne op for det igen. Tænker selvfølgelig at det er risikabelt og jeg risikere at blive såret og skuffet, men det kan kun være bedre end at være alene med det hele. 

Nå nok lortelort fra mig idag! Jeg må hellere igang med noget der kan få mig på andre (positive) tanker. Jeg vender nok tilbage engang i morgen. God tirsdag til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar