mandag den 14. september 2015

Lotte går efterårs-pynte-amok

Jeg er gået lidt amok med at pynte til efterår herhjemme. Der mangler stadig en del. Vil gerne have fat i nogle rønnebær og tørre dem, og derefter bruge dem til at lave en dørkrans med. Derudover vil jeg gerne have fat i nogle kastanjer at pynte med, men der går jo lige lidt tid endnu før de er "modne" til at bruges til pynt.
Udover de dejlige blade har jeg som tidligere skrevet købt orange dækservietter, sengetøj og gæstehåndklæder. så nu er der simpelthen så orange og efterårsagtigt i lejligheden. Kæresten synes det er lidt for meget, men han bærer over med mig og glædes over at jeg er glad for det. Har også købt nogle orange blomster (Brændende kærlighed) som jeg har plantet og sat på mit sofabord, så her er altså bare så hyggeligt!


Her vil jeg gerne have nogle kastanjer som kan ligge sammen med bladene og evt. nogle tørrede rønnebær.



Er gået lidt mere amok med bladene i vinduerne i år, men nogle af dem bliver byttet ud med perleflagermus til halloween.


Fik også lige sat nogle blade fast på køleskabet, som ellers så trist ud!

Resten af dagen skal nu gå med at fikse lidt ude ved kærestens bedstemor, da vi evt. skal have hendes hus på sigt, men nu må vi se hvordan det går med det. Håber i allesammen nyder det invaderende efterår - behøver vel ikke fortælle at jeg elsker det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar