mandag den 24. august 2015

Strygejerns-toast og tunge tasker

Denne weekend har godt nok trukket tænder ud! Jeg har kæmpet (bogstaveligt talt) med en selvmordstruet kæreste og mine egne tunge tasker af depressions tanker. Det har været en weekend der har føltes som en måned, og alting har føltes håbløst og samtidigt kaotisk. Vil ikke komme ind på detaljer, men det har gjort at mine planer er blevet rykket. Derfor vil i også opleve (håber jeg) at der kommer en del indlæg nu her de næste par dage, og det skyldes simpelthen at jeg ikke har nået dem før nu her. Denne weekend skal bare på afstand og gerne i glemmebogen.

Så her sidder jeg nu en mandag eftermiddag med tungt hoved og hjerte - og laver toast med strygejern - da toasteren er beskidt og jeg ikke orker at rengøre den. Dunken skal jo fyldes! Jeg har en del ting der skal ordnes, hvilket også medfører at jeg laver en masse overspringshandlinger, som sædvanligt! De består som altid i at fylde hovedet - jeg er jo ikke tyk nok, vel!? - og så i at sidde og stene ufatteligt meget, men men men jeg skal nok få skrevet de indlæg og vist jer de ting jeg har fundet på det sidste - LOTTE HAR GJORT SINDSYGE KUP!

Det var alt fra Lottes tåger-hjerne og vi ses i løbet af ugen - hvis ellers jeg kan få pauseret ædespalten!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar