lørdag den 29. august 2015

Reklamer og skrald

Vi har i går aftes været ude og køre med reklamer og klokken var først 22.30 da vi var færdige, så vi besluttede os for at køre forbi et par butikker. Der var ikke noget synligt i dem, men i en var der massere af æsker Dr. Oetker kagekrymmel og chokoladestjerner, så dem skyndte vi os at tage med hjem. De er dog ikke på billedet, for kom det i bøtter. Det blev til en hel bøtte med chokoladekrymmel og en med stjernerne, så der er da til dekoration af kager og trøfler/romkugler.


Noget jeg ikke forstår er hvorfor man smider et helt 6 pak ud når det kun er den ene der er utæt? Hvorfor ikke sælge de andre? MEN det betyder jo bare at jeg har sodavand, så det gør ikke mig noget. Derudover fandt vi nogle mælkesnitter, som jeg blev ovenud lykkelig for at finde, da jeg ELSKER dem! Så de tilhører mig nu!

Vi fandt også noget toastost, en almindelig ost og en pose reven ost. Samt en pakke pepperoni og en dåse med cocktail pølser, så der er i hvert fald til noget pizza. Hvilket vi også fandt en enkelt af. Stig er nok mest glad for de to små juice vi fandt. En enkelt sun top og en granatæble mix ting. Så det kan godt betale sig at køre et lille smut ud i de blå.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar