fredag den 28. august 2015

Lottes fund og genbrugsjagt!

Jeg har været en del på genbrug og shoppet generelt og har fundet lidt af hvert. Der er så mange ting at jeg knap ved hvor jeg skal begynde. Der kommer nok en del flere indlæg med de forrige ugers shopping på diverse genbrugser og butikker. Men her er første omgang af Lottes fund.


Denne Royal Copenhagen Blå Blomst Flettet, har jeg fundet på genbrug til 35 ,- og det er bare et kup! Den har godt nok et meget meget lille "skår" eller revne i tuden, som ikke er brudt igennem selve glaseringen og den ses kun hvis man leder efter den. Syntes simpelthen at den er smuk! Den vil passe godt sammen med min Mega Blå samling! Helt klart det fund jeg er gladest for!


Jeg har længe været på kig efter en lille bonboniere eller glasbeholder med låg og fandt denne til 10,- på genbrug og tænkte "Hvorfor ikke?". Den er godt nok engang købt i Tiger, men jeg faldt for farven lilla og så er den bare lidt fin, ik!? Er dog stadig på jagt efter en glasbeholder eller bonboniere.


Denne skål fandt jeg (også) på genbrug, og den kostede mig 20,- hvilket ikke er noget særligt for noget så smukt! Tænker den skal bruges til julens risalamande! Der ville risalamanden komme til sin plads og skålen ville tage sig fantastisk ud med det lækre indhold! Farven er mere laksefarvet end billedet viser.


Apropos bonboniere og glasbeholdere med låg, så fandt jeg disse tre i to forskellige genbrugsbutikker. De er ikke helt som det jeg leder efter, men kunne ikke lade være med at købe dem. De små kostede 5,-/stk og den store en 10'er. Så de kan blive brugt til lidt guf eller bare til at pynte på en hylde!


Denne lille sag fandt jeg i Lidl. Synes bare generelt at looket på selve æsken er mega mega sød og farverne på øjenskyggerne er mega fede. Der er et lille spejl indeni og to små makeup tutorials til et glamourøst look og et hverdags look. Hvad er det med flotte ting og mig? Hvorfor må jeg bare eje ting mine øjne kan lide at kigge på? Ih altså! Heldigvis kostede den kun 25,-.

Har en del flere ting jeg skal have vist jer, som også er fundet på genbrug eller shoppet fornylig, men det må vente til nogle andre indlæg, da dette ellers ville blive for langt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar