søndag den 30. august 2015

Lotte er glad!

Jeg har været en tur i Skive idag med kæresten, fordi en af mine tidligere medstuderende fra sygeplejeskolen havde lidt lækkerier til salg. Jeg samler jo som sagt på Royal Copenhagen og især deres Contrast Krus. Jeg har allerede alle de nyere farver, men mangler alle de udgåede farver. Så da jeg så hun havde en orange og en pink til salg, så slog jeg til. Det var helt voldsomt billigt. Normalt går de udgåede farver for omkring 200 - 300,-/stk, og jeg gav omkring 100 ,- for alle tre!!! MEGA billigt! Der er så også et meget lille "skår"/skade i det orange, men der skifter jeg bare silikonen over på den turkises krus, for den har jeg allerede, da det er en nuværende farve.


Derudover skrev hun om jeg kunne være interesseret i fire Sort Riflet krus og det kunne jeg ikke sige nej til, når de kun kostede 300,- for to par. De koster fra ny 350,-/parret. Så jeg kunne ikke sige nej, på trods af den serie ikke er en jeg samler på. De bliver nu brugt til hverdag. Sammen med det turkise krus. De to andre bliver gemt væk.
Ved det godt! Det er en dyr samling jeg har gang i, men jeg ELSKER smukke ting! Er jo igang med en samling af deres Mega Blå serie og har allerede købt nogle tallerkener og andre ting jeg vil vise i et senere indlæg, så jer der interesserer jer for Royal Copenhagen skulle tage at kigge forbi bloggen her en af dagene!


På tilbagevejen kørte vi lige en lille skraldetur forbi en Aldi, og kom da hjem med lidt pulled pork, mælk, fløde, gær, cappucino og en stor ost. Så det har været en tur der har kostet mig 400,-, men har også sparet os nogle penge i form af mad. 
God søndag aften til jer derude - vi får gæster lige om lidt så jeg vil forsøge at finde noget lækkert frem og ellers selv nyde søndagen med kaffe i mit nye sorte riflet krus. Lotte er glad! MEGET glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar