torsdag den 2. juli 2015

Så blev det sgu sommer!


Ja så kan vi da officielt sige at det er blevet sommer, og jeg elsker og hader det. Varme og Lotte er ikke en god kombination - over 20 grader og jeg ligger død, men samtidigt så ELSKER jeg andre ting ved sommeren, såsom, grillmad, varme aftenture og det at det blomstre ude på vores repos! Som i kan se har jeg fået lavet mig lidt af en "have" derude, da jeg savner at have en rigtig have jeg kan gå og få jord under neglene i. Der er bare ikke noget så fantastisk som når ens planter blomstre og man kan dufte tagetes! ELSKER tagetes - de er en lille ildebrand i haven og dufter fantastisk!


Jeg har været noget fraværende på det sidste og det skyldes mange ting. Jeg har det ikke særlig god psykisk og kæresten psykiske tilstand er også forværret, så det tager en del af min energi for tiden og derfor har der bare ikke været tid til at sidde og skrive blogindlæg, men jeg deler også kun noget når der er noget der er værd at dele. Vi har gået og ryddet op på vores førstesal i snart en uge og har nu fået indrettet kontoret, så det er blevet til et rigtig gamerrum, med hver vores computere, vores sofa fra stuen og B&O billedrørs tv, så nu kan kærestens spilkonsoller blive taget rigtigt godt i brug, samt vi sidder og ser gamle retro VHS bånd deroppe. Det betyder også at stuen nedenunder er lidt tom, og der står også en lædersofa og venter på os på Sydfyn, så næste gang vi skal derover skal den med hjem.


Derudover har jeg brugt meget tid på at hækle og har for første gang lavet bedstemors firkanter og endda udfra en opskrift - helt på egen hånd. Jo, jo jeg kan sgu snart finde ud af det! Jeg er stadig ikke særlig god til det, men jeg er nu igang med at lave et tæppe ud af små firkanter og det skal nok blive okay fint i sidste ende. Jeg har også været i Netto og købe garn for over 100 kr, så der er til et tæppe i blå-grønlige nuancer også! Elsker simpelthen at sidde og koble hjernen fra med hækleriet og har endnu ikke fået ondt i hænder eller noget, så det er bare super!


Farverne på nederste billede snyder lidt, de er lidt for mørke, men det er mere eller mindre sådan det kommer til at se ud, dog har jeg fået fat i et garnnøgle med en gullig og lyserød miks, som kombinere farverne mere end her og det bliver bare super godt. Har overvejet at få fat i en lys orange til at samle det hele med, men nu må vi se hvad jeg finder. Det er heldigvis til mig selv, så gør ikke så meget hvad andre synes om det. Er super glad for at det er lykkedes min mor at lære mig det. På trods af min manglende tålmodighed! 


Jeg håber i nyder vejret og husker solcremen - jeg selv kommer nok ikke ud fra lejligheden før jeg bliver tvunget ud, da mange mennesker og høj varme bare ikke dur til mig. Ser virkelig frem til en tur til Sydfyn, hvor mor og fars have bare venter på at hvalen Lotte strander! I'll be back!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar