lørdag den 20. juni 2015

F...ing børnehave!


Valget i danmark er nu ovre og så er der traditionen tro igang på de sociale medier med folkets reaktioner ovenpå valgresultatet. Det har overrasket mig enormt, hvor barnlig og angribende en tone der har været - specielt fra "tabernes" side. Folk snakker om at flygte fra dk fordi at DF er gået frem ved dette års valg. Til det kan jeg kun sige at det er TOTALT barnligt og det siger mere om dem end om vælgerne til DF og selve partiet.

Jeg har selv oplevet at folk har forsøgt at "bestemme" eller overtale mig til at stemme anderledes end det jeg havde tænkt mig. Jeg er død træt af at få af vide hvad jeg burde stemme og at min "stemme"/mit valg er forkert. Det er ikke i orden i et demokratisk land, at andre føler de har mere ret til deres mening end mig/andre der mener noget andet.
Det er som om at folk glemmer alt om at Socialdemokratiet også gik til valg på en STRAM UDLÆNDINGEPOLITIK - er de så ikke også racister!? Eller er det kun DF fordi de, som alle andre partier, også har idioter i egne rækker? DF er blevet de parti mange danskere elsker at hade. Det er egentligt lidt ærgeligt. Jeg elsker ikke alle partier i det danske folketing, men jeg respektere dem og deres holdninger.
Jeg sidder jo heller ikke og er bange for at skulle flytte i kollektiv, sidde i rundkreds og ryge hash - bare fordi Enhedslisten er gået frem ved dette års valg, vel!?

Synes det er tankevækkende at højrefløjen har så travlt med at gøre den store andel af DF-vælgere til badguys og racister. Samtidigt så har de også travlt med at råbe op om at Lars Løkke Rasmussen ikke er valgt af danskerne som statsminister. Hahahaha - de glemmer dog at danskerne har været bevidste om hvem de enkelte partier har peget på som deres statsministerkandidat og dermed HAR FLERTALLET I DK VALGT LLR som statsminister. Selv på trods af at Venstre er gået tilbage.

Folk burde tabe og vinde med samme sind og ikke blive tøsfornærmet, når valget ikke går som de havde håbet. Selvfølgelig var jeg selv også blevet skuffet over hvis min favorit blok ikke havde vundet, men jeg vil hellere spise en tudekiks, fremfor at skabe mig værre end et børnehavebarn der ikke har fået sin vilje.

Jeg uddeler gerne gratis tudekiks til alle de børnehavebørn/"voksne" der ikke kan tage en slapper ovenpå valget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar