lørdag den 20. juni 2015

Goodiebox Juni


Så blev det tid til månedens Goodiebox! Jeg har set frem til denne siden den forrige, som virkelig indeholdt nogle fantastiske produkter. Dog må jeg ærligt indrømme at månedens indhold ikke kan leve op til det forrige! Der er flere rejsestørrelser end jeg havde regnet med, samt at der bestemt er nogle ting der for mig er ubrugeligt.
På trods af dette så bliver jeg ved med at modtage Goodiebox, da jeg synes det er spændende/sjovt at prøve nye produkter - uden at skulle ud og købe/finde dem selv. 


Mayawater Facial Mist - denne er i en almindelig størrelse. Der står at den indeholder grøn te og Goji, som i Kina tillægges en energigivende og helsefremmende effekt. Duften er seriøst dårlig - den lugter af dårlig te og lidt muggent. Men jeg har prøvet den et par gange nu og den giver et frisk pust på en varm dag. Så på trods af selve duften, så er den faktisk ok til opfriskning på en varm og klam sommerdag.


Benefit Cosmetics They're Real! Mascara - denne mascara fra Benefit, er i en rejsestørrelse og det er virklig skuffende, især hvis man virklig godt kan lide den og allerede løber tør efter kort tid. Har endnu ikke prøvet den, men konsistensen og farven virker god, samt at børsten er af gummi men virker til at være rigtig god. Skal nok melde tilbage når jeg har prøvet den.


The Body Shop Instablur - Yay! Så skal der testes primer! Denne er ifølge andre (læst på nettet) en mega god primer, som giver et flot resultat. OG den er IKKE en rejsestørrelse eller prøve, så det er virkelig positivt. Glæder mig enormt til at prøve den.


Estrébelle Sunscreen SPF 30 - denne er også i en rejsestørrelse. Hvilket betyder at der måske her er nok til én enkelt gang. ØV! Så den bliver højst sandsynligt kun brugt til ansigtet. Så er jeg da dækket ind resten af sommeren der.
Den er faktisk ret lækker i konsistensen og trænger meget hurtigt ind. Duften er også meget behagelig og ikke så kraftig, som andre solcremer normalt er.


Gold Tattoos - og så kommer vi til det jeg er allermest skuffet over. Guld tattoos.... ja det er bare IKKE mig! Jeg er ikke et barn længere og kan ikke se det sjove i at klistre falske tattoos på kroppen. Det ser måske godt ud, hvis man er lidt af en pyntedukke (håber ikke jeg støder nogen), eller hvis man skal til karneval eller noget, men ikke noget jeg har tænkt mig at bruge. Så de ryger hjem til min søster, der også var skuffede af hendes, men som synes mine var lidt pænere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar