lørdag den 24. januar 2015

Tid til spørgsmål

Spurgte, som den ideforladte blogger jeg er, forleden om i kunne skrive nogle spørgsmål til mig. Tanken var at jeg kunne skrive om det i er nysgerrige efter at vide om mig - ikke at jeg er super interessant (vent jeg er jo jordens centrum!). Der har kun været en der har valgt at stille spørgsmål (tak til den altid trofaste Jeanette). Så dem tænker jeg at jeg vil svare på og opfordre andre til at udvise mod og spørge løs - jeg skal nok svare på alt, dog vil jeg forbeholde mig retten til at være hudløst ærlig! ;)

1. Tør du lave en video?

 Hmmm... tør er måske ikke det der er problemet. Faktisk så interesserer det mig ikke at lave vlogs, da jeg ikke ville kunne holde ud at skulle se så meget på mig selv, samt at jeg ikke tænker jeg har noget der er værd at vise frem - ikke at jeg skal sidde og svine mig selv til, men jeg er nok bare helst den man skal "se" på skrift (jeg er jo for fanden en forfatter-waiting-to-happen). 

2. Hvor ser du dig selv om 5 år og om 10 år?

Jeg håber at jeg om 5 år er færdiguddannet sygeplejerske og arbejder fast et sted, gerne indenfor psykiatrien. Om 10 år må der gerne været nået at komme hus og børn til den ligning, samt at jeg gerne vil være glad og tilfreds med det arbejde jeg forhåbentlig har i psykiatrien - hvor jeg har nogle fantastiske kolleger, der gør hver dag en glæde og unge psykiatriske pt. som jeg elsker at arbejde med og som jeg forhåbentlig fra tid til anden kan hjælpe. Derudover ønsker jeg at jeg har fået en sådan selvindsigt, at jeg kan slappe mere af i mig selv og elske mig for den jeg er - på godt og ondt.

3. Hvad kan gøre dig allermest glad for tiden?

Det er lidt et svært spørgsmål at svare på, da ingenting kan gøre mig glad, men der nærmer sig at gøre mig glad for tiden er den støtte jeg oplever hos nogle af dem der betyder mest for mig, og så er der selvfølgelig altid modsætningerne, men fuck dem!

4. Hvilke 3 2 bloggere følger du mest?

Følger mest Jeanette og min søster, derefter skifter det lidt hvad jeg læser med på - synes sgu ikke der er så meget spændende derude at læse - jeg er mest til de hudløst ærlige og dem hvor der ikke er så mange reklamer og sponsorindlæg, da jeg synes det er røvkedeligt.

5. Hvis du kunne rejse langt væk lige nu, hvor ville du så tage hen?

Jeg ville tage til et sted hvor der er sne og hvor jeg kan sidde og læse foran en kamin med en kop kakao og et tæppe, samt nyde snefnug der daler, så hvis nogen ved hvor dette er, så giv gerne lyd!

6. Hvem sender du flest sms'er til?

Jeg sender faktisk ikke særlig mange sms'er for tiden, men oftest er det til min veninde, da jeg ikke ser hende så meget mere - grundet min sygemelding, så hende savner jeg og sender mest til hende.

7. Hvad er din største drøm?

At få et hus med en dejlig have til, hvor jeg kan have plads til blomster, terasse, høns , græsplæne og køkkenhave. I huset er der selvfølgelig inkluderet børn, hund, mand og kattene!

8. Hvad glæder du dig mest til her i 2015?

Jeg glæder mig til at få det bedre psykisk - ved at komme igang med at arbejde med mig selv og forhåbentlig opleve at få noget godt ud af det - og komme igang med uddannelsen igen når jeg er klar.

9. Hvilken ret spiser du mest for tiden?

Jeg spiser mest hvidt brød med æggesalat eller ost. Ved ikke om det er en ret, men det er det jeg oftest får ned. Sundt er det ikke, men jeg har ikke meget appetit og det er bare nemmest for mig at få ned for tiden. Derudover kylling/kalkun med wokgrønt og ris. Det er nemt og billigt og mætter godt.


Håber det var tilfredsstillende svar Jeanette - ellers ved jeg du nok skal fortælle det! :)

Hav allesammen en god lørdag - jeg er ude ved veninden og hjælpe hende lidt med eksamen - det jeg kan være med til i hvert fald!

1 kommentar:

  1. Det var fantastisk.. sig endelig til hvis jeg skal komme med flere.. kan altid digte nogen.. ha ha..

    Er da glad for at du følger med hos mig og tak for din ros, jeg prøver at være trofast hos dem som siger mig noget.. :D

    Knus <3

    SvarSlet