tirsdag den 9. december 2014

9. december - Gaven man ikke skal gi' dig

Hvad faen? Jeg glemte at blogge igår, men idag er jeg tilbage! 

Temaet idag er "Gaven man ikke skal gi dig." For at sige det meget simpelt, så skal man, hvis man ikke kender mig godt nok, undgå at give mig ting der IKKE står på min ønskeseddel, da jeg ikke er god til at skjule "skuffelsen" - eller hvad man nu skal kalde det hvis man ikke kan lide det man får. 

Det er dog sjældent jeg oplever at få noget jeg ikke kan lide, men engang imellem har mine forældre en tendens til at købe nogle lidt "sære" ting de tænker jeg kan bruge, og der er jeg nødt til at stille op med mit bedste pokerfjæs (det er her jeg bliver udfordret! o.O). 
Min svigermor har, af gode grunde, ikke mulighed for at kende mig så godt som min egen familie - dermed kan det sommetider her være ekstra vigtigt at jeg forbereder mig på, at få noget jeg ikke kan lide/ønsker mig, og dermed bliver det også lettere at "lade som om". Dog overraskede hun positivt sidste år (og tror kæresten er grunden hertil), men i år får vi ikke noget fra den side, som aftalt, men jeg har på fornemmelsen at der kommer en smule vores vej alligevel, så jeg forbereder igen det rette fjæs! ;)

Men skal man virkelig ødelægge mit humør juleaften, så skal man give mig en selvhjælpsbog eller slankebog (hvis jeg ikke har ønsket mig det - næ hey! - stadig forbudt!). Jeg er overvægtig og det må folk lære at leve med pt. for overskuddet er ikke til andet. Bum!

Kæresten skal holde sig fra "sexet" undertøj som gave, da jeg SLET ikke er til sådan noget! Så der ville han træde seriøst i spinatten, men det ved han også godt, så tror ikke (håber ikke) han er dum nok til at få den ide (ellers er der vidst en der får lov at sove på mine forældre sofa juleaften).

Hvad skal jeres kære ikke give jer i julegave i år? 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar