søndag den 7. december 2014

7. december - Advent

Vores adventsdekoration i år

Idag er temaet advent, fordi det er 2. advent - D'OH! Jeg har som tidligere vist købt advents gaver til kæresten og jeg har da også fået lidt af ham ;). Sidste advent fik jeg faktisk ikke noget, for det var ikke kommet hjem med posten, men han købte mig noget i fredags - "Frost" og "Oz The Great And Powerful" på bluray. ;) Her kommer lidt billeder fra vores advent:


 Her er hvad der mødte manden min til morgen!



Han havde ønsket sig dette spil i julegave, men han fik den nu (den var brugt og derfor billig nok til advent)!


 Kattene fik også lidt at lege med (gavebåndet) ;)


Da pakken, med mine adventsgaver, endnu ikke var kommet (tak Post Danmark), smuttede kæresten i Fona og kom hjem med denne til mig :D Så nu skal der ses film og spilles spil!

Håber også at i er blevet begavet denne advent!? Det har altid været en fast tradition i vores familie, så kæresten er blevet det lidt påtvunget - hvad kalder man det? Frivillig tvang? :D God søndag til jer!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar