onsdag den 10. december 2014

10. december - 10 Personlige Jule Facts

Glædelig 10 december! Jeg har studiedag idag (har fået læst til i morgen og lidt til fredag = SUCCES!) og har været inde og træne til morgen (kl 4.30) og har faktisk også været det i mandags, but who's bragging? (jeg er bare stolt, sorry) Det går ret godt og er oppe på 55 min cardio(crosstrainer samt cykling), så det er bare fedt!

Nok om det! Dagens tema er 10 Personlige Jule Facts og ja here it goes:
  1. Julen er den vigtigste tid på året for mig! Det er denne jeg lever for i de ulidelige sommerdage!
  2. Jeg ELSKER risalamande! Som i seriøst ELSKER! (medmindre svigermor har været igang med gryderne)
  3. Jeg elsker at pynte op og havde jeg pynten og pladsen til det, blev vores hjem meget lig Gertrud Sands ;) (dog mere moderne og smagfuldt)
  4. Julemad er min livret og dermed er MADEN er det vigtigste for mig i juletiden! Kunne spise julemad året rundt! 
  5. Normalt er jeg altid i totalt julestemning i oktober og frem til det nye år, men de seneste par år er det gået fløjten - og kæmper med at komme i julestemning!
  6. Jeg ser altid julekalender i tv (ser Tidsrejsen og den er god!), næsten uanset hvad det er de sender (dog ikke Jullerup Færgeby, Jul på Slottet, Mikkel og Guldkortet og Vinterbyøster - FØJ noget skrammel!)
  7. Jeg forventer at få adventsgaver! Basta!
  8. Jeg går meget op i juletraditioner! (læs ovenstående)
  9. Jeg nægter at holde jul andre steder end hos mine forældre! (henviser hermed til ovenstående)
  10. Jeg bliver mega tøsfornærmet hvis ikke juletraditionerne bliver overholdt! (behøver jeg skrive det igen?) - det kunne eksempelvis være hvis ikke vi skal have kalkun, hjemmelavet rødkål eller hvis mine forældre får den ide med at vi skal have et kunstigt juletræ! (hvem gider holde jul med et grimt og usmageligt træ!?

Som i kan læse er jeg meget traditionsbundet og det ændre sig nok ikke foreløbigt! God onsdag til jer!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar