søndag den 2. november 2014

Stilhed før stormen

Jeg ved godt jeg har været meget fraværende, men har sidste uge kæmpet med gruppen for at få opgaven/projektet færdigt til tiden. Det trak sgu tænder ud i sidste ende. Det er ikke lige denne gruppe der skal skrive sammen en anden gang - har været for langsommeligt og flueknepperi-agtigt for mit vedkommende! Jeg kan godt lide at være effektiv og få tingene gjort. Alt for meget snak dur ikke for mig - kun hvis det er relevant! 
Så efter det blev afleveret torsdag har jeg været smadret og mega nervøs for eksamen! Jeg tror sgu ikke det kommer til at gå godt, men må gøre mit bedste og tage den derfra...

I weekenden har jeg halloween hygget med kæresten. 

Vi har spist slik, tarteletter og set halloween film! Det har været rart - på trods af at jeg har været mega stresset og har haft det skidt - har det stadig skod!
Idag har jeg forberedt til eksamen - skrevet disposition og skal, indtil eksamen (onsdag :/), lave talepapirer og læse op på alt det der halter ( hvilket desværre er for meget til jeg kan nå at lære det)! Så har rigeligt at se til og får nok ikke skrevet indlæg før det hele er overstået. Kryds fingre for jeg består! Please!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar