søndag den 26. oktober 2014

Meeh!

Har ikke haft den bedste weekend. Det har bare været op af bakke og har haft det rigtig skidt psykisk. Har spist søde sager for at dulme smerten, men det eneste resultat har været at jeg har fået det værre. Ser ikke frem til næste uge og orker ikke rigtig opgaveskrivning og det selskab der følger med det. 
Jeg vil helst bare barrikadere mig selv i lejligheden - helst under dynen i sengen - og undgå alt selskab og mennesker generelt. Ved godt at det ikke er en mulighed, men ved bare at jeg får en træls uge med eftermiddage/aftener hvor jeg intet orker, fordi alt min energi er brugt på opgaven og det sociale. 
Derudover er der nogen jeg ikke har synderlig meget lyst til at ses med, men som jeg ikke rigtig kan undgå denne uge. Det er bare træls at være i mit hoved for tiden - det er ret svært at forklare og egentlig har jeg ikke lyst til at forsøge - visse ting skal man holde for sig selv. 

Der er intet produktivt sket denne weekend - wonder why!?. Har ikke fået lavet det julepynt jeg ville eller fået læst det pensum jeg mangler inden eksamen, men har faktisk ikke dårlig samvittighed, for gør det så godt jeg kan og kæmper bare for at holde mig nogenlunde "til stede/i live". Så det må briste eller bære og så må jeg bare prøve igen og kæmpe lidt ekstra. 
Det er egentlig utrolig så hurtigt tiden kan gå og så lidt der kan ske imens den flyver forbi - jeg føler tit at jeg er gået i stå og resten af verden bare flyver afsted - uden mig. Det er som om andre de lever - imens jeg egentlig nærmere er levende-død eller en form for zombie (ligner faktisk også en når jeg står op om morgenen). 
Overvejer stadig om jeg skal stoppe på uddannelsen, for selvom jeg (hvis jeg gør) kommer igennem eksamen, så er jeg ikke sikker på om jeg kan nok, da jeg ikke rigtig kan huske ting jeg lærer og ting der sker - er bange for at jeg ender med at blive en crappy sygeplejerske og det ønsker jeg ikke. Så vil jeg egentlig hellere stoppe og gøre den færdig når jeg bliver klar igen eller tage en anden uddannelse hvor der er knap så meget ansvar for andres liv. 

Nok af mit hyleri - ved godt at det er trættende i længden - der sker desværre bare ikke noget spændende eller godt som jeg kan dele med jer for tiden, men lover at i er de første der ved det hvis der gør! Alt er bare meeh! for tiden og prøver at kæmpe imod det bedste jeg kan - med massere af slik og kager o.O. Man er jo ikke trøstespiser for ingenting!
Min søndag har gået med at spille lidt Sims4 og se serieafsnit - samt spise som Lotte gør det bedst! Synes det er dejligt at vi har fået tiden rykket en time tilbage, så føler man at man har fået noget ud af søndagen, samt at jeg bliver hurtigere træt. 
Jeg har lavet nogle AMO brunchboller og de står og hæver i køleskabet på 5. time og skal ud og bages om en time! Jeg kunne egentlig godt vente med at tage dem ud til i morgen tidlig, men jeg er blevet et mega stort B-menneske, og jeg har altid været et A-menneske der stod på 5.30 hver morgen når jeg skulle møde kl. 8.
Hvad jeg ikke ville gøre for at få det tilbage igen, men måske det kommer en dag hvor det hele går lidt bedre - så kan jeg igen være hende der altid er på skolen en time inden start. :) Samt at jeg ville få så meget mere ud af morgenen og kunne bruge al den tid jeg ville på morgenmakeuppen fremfor at det ender med at ligne lort - sådan går det når man står op en time inden man skal møde og gerne vil nå i bad, lægge makeup og spise(når jeg aldrig) inden man skal afsted, og af samme grund får jeg lift om morgenen så jeg slipper for at være svedig (Tak skat!).

Nå men jeg vil forsøge at få lidt mere ud af søndagen og prøve ikke at tænke på det der venter mig i morgen og de næste to uger. Skal til eksamen ugen efter denne. Bah! Bliver noget møg, men gør mit bedste. 

Håber i har haft en god weekend og at i får en god start på ugen i morgen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar