fredag den 24. oktober 2014

Følsomme Lotte

Hele ugen har stået på projektskrivning og det har virkelig trukket tænder ud. Har det stadig ikke særlig godt, så det kræver meget af mig at være i andres selskab - samt at jeg har enormt svært ved at koncentrere mig. Så glæder mig til det i næste uge er færdigt - men så venter eksamen så ugen efter o.O

Derudover er mit humør virkelig nede - som det har været længe - og det hjalp bestemt heller ikke på det, at jeg blev mødt af et møgfald fra en jeg ikke havde ventet det fra - og især ikke på en så følelseskold og grov måde som det var. Jeg er helt indforstået med at man ikke kan være enige om alting, men ligefrem at få en til at fremstå som om man selv er skyld i noget man ikke er herre over, samt at bruge fuldstændigt åndsvage sammenligninger - det pissede mig bare af, samt sårede mig enormt - så endte med at sidde og kæmpe for at holde tårerne tilbage og havde mest af alt lyst til at skride af helvedes til og aldrig have noget med vedkommende at gøre igen - men jeg er et voksent menneske og jeg bliver nødt til at glemme det igen, men jeg har ikke tænkt mig at dele mere af mit privatliv med en der tramper på mig når jeg ligger ned - bare fordi vedkommende ikke nødvendigvis har samme holdning som mig!

Jeg har ikke formået at få rystet oplevelsen af mig endnu, men jeg vil ikke lade det påvirke hele weekenden. Havde brug for at få det ud af hovedet - håber ikke det genere nogen at jeg skriver det her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar