lørdag den 18. oktober 2014

Efterårsferien i billeder

Efterårsferien startede med fejring, hos svigerfamilien, af min dejlige kæreste som blev 30 år. Det stod på massere af kage! Lækkert! (dog er vægten ikke tilfreds)

Kagemand af brunsviger! Mums!

Trøfler! (vi fynboere kalder dem romkugler - i hvert fald os på sy'fyn)

Så gik turen over til min familie i Faaborg! Her skulle kæresten ordne mine forældres Audi og jeg blev sat til at kreere julepynt!

Billedet siger sig selv! De er lavet af nilonstrømper, vat og sytråd. De kommes i et glas sammen med kanel, stjerneanis og nelliker! Voila! Syltede nissenumser!

Jeg kunne, som sædvanlig, ikke styre min syge humor! Jeg måtte bare kreere mandlige nissenumser, med nogle meget lange *bip* og en meget behåret r..! ;D Jeg er kendt i familien som hende med den perverse tankegang og syge humor!

Derudover blev der lavet mere børnevenligt julepynt og her kunne min syge hjerne ikke gå amok! Min søster, mor og jeg gik i gang med at kreere juletræer i filt! Der blev syet med guldtråd (træls at sy med!).

Der blev leget med glimmer så hele huset lignede en julebazar - og jeg en omvandrende diskokugle!

Resultatet er jeg meget stolt af! De er super fine!

Jeg havde købt hårfarve (lys kobberbrun) der resulterede i et overraskende resultat! Den er IKKE lys kobberbrun, men derimod mørk rødbrun/sort! Skal siges jeg altid dobbelttjekket farvekoder stemmer overens på pakke samt indhold. Var en smule skuffet, men det er egentlig pænt! Nu ser man tydeligt mine grønblå øjenfarve! 

Jeg har indtil videre haft en ok efterårsferie - glæder mig IKKE til mandag hvor det igen står på opgaveskrivning! Glæder mig allerede til juleferie! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar