lørdag den 18. oktober 2014

Buzzador - Airwich duftlys


Jeg har fået æren af at buzze disse #Airwichduftlys og jeg glæder mig! Det er ved at være længe siden at jeg har buzzet sidst. Jeg har været buzzador i et godt stykke tid nu og har tidligere buzzet: Knorr boullionterninger, Tampax Pearl, Veet  og Vanish produkter. Det går ud på at man modtager produkter, efter ens interesser, og dermed skal afprøve og dele med venner og veninder - derudover skal man rapportere hvad man mener om produktet og ens oplevelser med disse og eventuelt dele erfaringer på de sociale medier eller ens blog. Meget simpelt og dejligt at få lov at afprøve ting!

Jeg ser frem til et velduftende hjem, dog er kæresten nok af den holdning at jeg har rigeligt med duftlys i forvejen! 
Har i interesse i at blive #buzzador kan i kontakte mig over mail og jeg kan sende jer en invitation. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar