onsdag den 4. januar 2017

Årets første RC køb


Jeg har gjort mit første køb i år, og det er selvfølgelig lidt fra Royal Copenhagen genren igen. Jeg havde i December fået 500,- i julegave af kærestens bedstemor, samt havde jeg fået 400,- tilbage fra Sygeforsikringen Danmark. De penge er nu brugt på to termokopper og et fad i Multifarvet Elements.
Jeg faldt nemlig over nogle vildt gode tilbud på Kjærsgaard bolighus som jeg ikke kunne modstå. Selvom jeg ikke samler på lige det stel, har jeg dog altid beundret de fine bemalinger og især de mange forskellige farver man kan få det i.


Jeg har faktisk flere gange overvejet at købe et af disse termokopper i farven Coral på 35 cl, og da jeg så de stod til 299,-/stk valgte jeg at købe to stk. Normalt koster de 549,-/stk, så det var næsten 50% tilbud. De blev også ret hurtigt udsolgt, så de står ikke til den pris mere. Har næsten fortrudt jeg ikke bestilte flere.

Jeg har i forvejen (mange) termokopper fra Bjørn Wiinblad og har ikke været særlig imponeret over dem, men disse fra RC er faktisk rigtig gode, da de ikke bliver varme udenpå og det derfor er muligt at holde om koppen - det kan man ikke med dem fra BW. Så jeg er rigtig glad for købet af dem og er helt vild med farven!


Jeg kunne heller ikke modstå fristelsen til at købe dette fad i farven Chestnut. Det måler 23 cm i længden og er virkelig flot med den orangebrune farve. Det står normalt til 649,- og er på tilbud til 350,-. Så er også næsten 50% af prisen. 

Jeg måtte bare have denne og de to kopper hjem (faktisk blev jeg lidt desperat!), og da det var sen aften så bestilte jeg det online, fremfor at vente til næste morgen og gå hen i den fysiske butik (som kun ligger en gade væk fra hvor vi bor). Fragten er altid gratis på deres side og jeg bestilte i går og det kom her til morgen. Mega god service! 


Jeg er SÅ glad for mit køb og har allerede taget kopperne i brug - og tager fadet i brug ved første lejlighed der byder sig. Det kan godt ske at det ikke er blåt, men det er mindst lige så smukt som det blå guld jeg har. Synes godt man kan mixe det hele, da det jo er samme mønster det hele er prydet med.

Har en voldsom RC købelyst for tiden, men jeg har jo snart fødselsdag, så håber kæresten giver mig lidt mere af det blå guld  - eller lidt af dette stel. Krydser fingre! Ellers må jeg købe lidt mere selv - hvis jeg har råd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar