lørdag den 31. december 2016

Sidste dag i år 2016 - heldigvis!


Jeg er ikke den største fan af Nytår. Både fordi jeg ikke er til de bragende elementer på sådan en aften, og fordi jeg altid bliver så trist ved tanken om at endnu et år er gået med BLAH! Jeg er ikke stolt af året der er gået og føler faktisk ikke rigtig at jeg har opnået noget som helst, andet end sygemelding for 2. gang på studiet og endnu mere usikkerhed om hvordan fremtiden skal se ud.

Jeg skammer mig hvert år over hvor lidt jeg opnår med livet og hvor meget psyken hindre mig i. Jeg er godt klar over at jeg selv skal rykke for at der sker noget, men er svært når man egentlig ikke rigtig har overskuddet. Jeg ser andre folk rykke derudaf i livet og jeg misunder dem helt vildt. Her sidder jeg i en alder af snart 29 og hvad har jeg opnået so far - nada.

Jeg har stadig ikke færdiggjort den uddannelse jeg ikke længere føler for at være på. Jeg har ingen børn. Jeg har intet job. Jeg har en usikker økonomi. Jeg lever i et usundt forhold som er svært at ændre på. Jeg har en kropsvægt som en babyelefant. Jeg har en psyke der synes at det sorte og negative hul er bedst at være i. Kort sagt. Jeg har ikke noget som helst at være stolt af.

Vi skal i aften ud til et vennepar og holde Nyårsaften og jeg har fået sms'er om at de glæder sig helt vildt og her sidder jeg bare og tænker MEH! Jeg gider det ikke. Psyken siger: ,,Godnat for i år. Håber næste år bliver knap så råddent!". Jeg har ikke gjort mig klar endnu og ligner røven på en ged. Jeg har ovenikøbet haft et skænderi med kæresten, som nu ligger ovenpå og surmuler. Måske man bare burde gå i seng hvis dette indikere hvordan næste år bliver.

Fandens også at jeg er sådan indrettet at man holder en aftale. Så jeg må skrue smilet på og finde den bedste skuespiller-Lotte frem. Skal ikke tage mit affald med derud og ødelægge deres Nytår - så på med makeuppen og forsøg at skjule depressionens grimme fjæs!

For at tale om noget der lyser min dag op, så tjek lige det fede design jeg har fået på bloggen! Det har min fantastiske søster lavet til mig og jeg ELSKER det! Det er lige mig!!!!

Vi ses i det nye år - forhåbentlig for mit vedkommende med et bedre humør. Sorry.

1 kommentar:

  1. Halløj.

    Lige et forsinket, men rigtig godt nytår herfra.

    Hvor er jeg ked af at du har de tanker om nytår, det må virkelig være hårdt at skulle igennem.. Jeg hader selv at få råd, men kan alligevel ikke lade være med at fortælle dig hvor vigtig det er med accept. Det var først den dag jeg lærte at acceptere min sygdom det gik op for mig at livet også kunne blive godt. Jeg har heller ikke udd, børn, penge osv.. men jeg er her og jeg vælger de gode ting. Vi har et liv og det er virkelig med at nyde.. Vi kan ikke få sygdom til at gå væk, men vi kan lære leve med det og acceptere at det er en del af den man er. Jeg troede ikke jeg ville overleve i mange år og jeg troede ikke der var et liv til mig.. Men hvis man kæmper og er tålmodig så er der lys forude et sted...

    Håber i havde en god aften alligevel og at du er kommet godt ind i det nye år..

    Krammer <3

    SvarSlet