tirsdag den 15. marts 2016

Nyt fra lakse-manen!


Så har genbrugs- og loppetossen været på tur igen! I søndags havde kæresten en kammerat på besøg. Om morgenen tog kæresten og jeg på bagagerums marked i Viborg og der fandt jeg lidt Søholm keramik, som er på billederne (keramikken i brun og blå). En vase og en lysestage magen til den jeg har købt på genbrug for noget tid siden.

De to laksefarvede glas og de to Danild Blå Dråbe tapas fade fra Lyngby Porcelæn fandt jeg i Guld og Rod i Aalborg - gav 110,- for disse 4 ting samt en rød Bjørn Wiinblad platte til samlingen (som jeg viser når den er komplet). De to spiltosser havde nemlig hørt nogle rygter om billige spil i Aalborg og det betød at vi tog en tur til Aalborg i søndags og kiggede på billige spil i Elgiganten. De havde sat en masse spil helt vanvittigt ned og det kunne de to altså ikke modstå, så det blev en laaang køretur, men også en tur med gevinster!


Jeg går meget og døjer med frygt for uddannelses start og det gør at jeg har brug for at få tiden til at gå med noget - og hvad er bedre en genbrugsture og impulsiv shopping!? I går (mandags) var vi en lille tur i genbrug i Viborg og der fandt jeg det resterende på billederne. Det mega lækre laksefarvede fad, som passer perfekt ind i min samling! Ih hvor det gav et sug i maven da jeg så det ligge der og vente på mig! Det kostede mig 25,-. 

Den gule skål/fad med hank i gul passer perfekt til påske og så kunne jeg ikke modstå det i den flotte farve! Det har en del skår og brugstegn, men det er jeg ligeglad med! Flot er det! Det ville passe godt sammen med det grønne fad jeg fandt på genbrug for nogle uger siden. Skal helt klart have dækket op til en påskefrokost med kæresten! Så skal jeg nok dele det med jer! 


Udover dette har jeg en "glas-pusher" der venter på Fyn, som, blandt andet, har lidt laksefarvede ting til mig, som jeg glæder mig til at få fingrene i. Derudover forsøger jeg at få fingrene i alt jeg kommer i nærheden af. Dog var der nogle laksefarvede lækkerier i Guld og Rod i Aalborg, men jeg var løbet tør for penge - LORT! Så var faktisk lidt ked af jeg ikke fik det med. Håber dog kæresten vil derop igen snarest!
Hvis i nu skulle støde ind i nogle laksefarvede lækkerier, må i MEGET gerne tænke på mig! Om ikke andet - smid en besked hvis i ligger inde med noget i vil af med eller kender en der gør. 

God tirsdag til jer fra lakse-manen! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar