lørdag den 27. februar 2016

Vi hygger!


Nu hvor jeg går sygemeldt herhjemme (nu i over et år!!!) bliver der lidt mere (meget) tid til at fordybe mig i de små ting i dagligdagen (som min loppe-genbrugs-mani som i så eksempel på igår!). Det nyder vores nyeste baby, Pippi, meget godt af, da hun elsker at jeg bliver i sengen lidt længere om morgenen (til kl. 9-10 stykker - ups!) og har mulighed for at udføre mit aller-vigtigste job som Pippi-nusser.

Hun kommer, hver morgen, galopperende og pippende (hun siger faktisk pip-lyde) op af trapperne når kæresten står op (de sover i gang og badeværelse om natten) og så skal der nusses, og stjæles hårelastikker hvis vi har sådan nogen liggende på natbordet! Hun er sgu skøn og se lige hvor smuk hun er! 


Udover at hækle og læse, så nyder jeg at koble fra med et spil World of Warcraft (eller Sims 4). Jeg er ikke super god til det, men jeg nyder det! Før i tiden så jeg ned på folk der spillede det, da jeg tænkte det var et røvsygt spil og det kun var associale nørder (øøøhhh = mig!) der spillede det. Men så prøvede jeg det for nogle år siden og har elsket det siden. 
Det og så en god kop Cappuccino og Lotte er glad, eller i hvert fald så glad som jeg nu kan være - dog ikke så glad. som når jeg får noget nyt Royal Copenhagen, eller Bjørn Wiinblad - men glad nok!


Jeg er også, så tosset med pynt som jeg nu er, begyndt at pynte op til forår og påske! Jeg har købt nogle pom pom'er på ebay i lidt lækre forårs-påske farver og jeg elsker dem! Så nu mangler jeg bare nogle af de kunstige blomster hoveder, som jeg også har bestilt på ebay, men endnu ikke har modtaget - og mine Royal Copenhagen påskeæg, som skal hænges op et sikkert sted - og så kan forår og påske bare komme an!

Håber i får en god lørdag. Vores lørdag skal gå med brætspil, slik og hygge - bliver så dejligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar