tirsdag den 2. februar 2016

Udendansk guf til Lotte slikøre!

Jeg faldt tilfældigvis over iKiosk og blev meget fristet af alle de udendanske lækkerier man kunne købe derinde, men som ikke er til at komme i nærheden af herhjemme, ikke af hvad jeg ved af. Så da vi nåede den 1. tænkte jeg at jeg ville prøve og shoppe lidt derinde og her er hvad det  til!  Tror det endte med at koste mig rundt regnet 177,- inkl. fragt - min søster købte også lidt med så vi splejsede fragten.


De her Magic Stars kan jeg huske man kunne købe herhjemme engang. Dengang havde de forskellige ansigter på selve stjernerne, og kan huske at jeg elskede at prøve at samle dem allesammen. Dengang kostede sådan en pose i omegnen af 5,- så 10,- er måske lidt meget, men jeg skulle bare prøve dem igen, da jeg ELSKER MilkyWay chokolade. Er lige før jeg fortryder jeg ikke købte flere af dem, men jeg er jo på en 1300 kcal diet, så måske det er meget godt!


Har altid elsket M&M's og da jeg så man kunne få en med mint, så tænkte jeg at den skulle prøves! Jeg er lidt af en chokoladeknap-elsker og glæder mig til at prøve disse! Posen er dog mega lille til 12,-, men så må man håbe at indholdet er det værd!


Når jeg ser Gilmore Girls eller læser Twilight, så hører man meget til Pop Tarts og jeg skulle bare prøve en pakke, på trods af prisen på 49,95,-. De skal varmes på en brødrister eller i mikroovnen og bliver spist som morgenmadsprodukt, som man også kan se da det er Kellogs der producere dem, så det skal prøves en dag hvor jeg har hyggedag (hvor jeg må æde hvad jeg vil). Denne er en Pop Tarts Frosted Blueberry!


Mere MilkyWay! Fandt disse Crispy Rolls derinde og jeg har prøvet dem herhjemme før, men har ikke set dem i lang tid, så tænkte at dem skulle jeg lige have et par stykker af!


Er der noget læskedrik jeg elsker, så er det Dr. Pepper! Det smager bare mega godt og derfor skulle jeg da lige havde den her Dr. Pepper Gummy Soda Bottles med hjem, og så stod den mig kun i 19,95,-.


Da jeg så man kunne få denne variant af JellyBelly - Soda Pop Shoppe, så skulle den med også. Der er forskellige slags varianter af sodavands smag i (deriblandt Dr. Pepper) og jeg glæder mig til at prøve dem. Tror vi skal have en Amerikansk hyggeaften herhjemme i nærmeste fremtid, og så håber jeg vægten klarer den!


Så som i kan se er der lagt op til en gedign hyggedag i slikkens navn! Yay! Skal lige sige at dette ikke er sponsoreret og at jeg selv har valgt at dele det med jer. Bare så der ingen tvivl er der! Skulle i blive fristet kan jeg altså anbefale denne iKiosk, da man får varerne rimelig hurtigt. Vi bestilte i lørdags og fik det i dag, så det er forholdsvis hurtigt, når man tænker på det blev bestilt i weekenden. 

2 kommentarer:

  1. Nu bliver jeg bare mega lækkersulten.. ha ha

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg købte det nok også fordi jeg var lækkersulten! ;)

      Slet