søndag den 21. februar 2016

Lotte kommer til at dufte godt!



Jeg fik i julegave, af svigermor, en gaveæske fra Matas med Lancóme parfumer i miniature udgaver. Jeg har siden da gået og prøvet lidt af dem allesammen og er faktisk blevet mega glad for de fleste af dem. Dog er jeg blevet mest glad for den der er i midten. Parfumen hedder La Vie est Belle og hvis i ikke kender den, så tag ned i jeres lokale Matas og duft til den! Den er fantastisk!

Jeg havde den på i forgårs og da jeg gik der og duftede til mig selv (lyder som om jeg har badet i den, men den er bare meget dominerende - på en god måde), så kom jeg i tanke om at den minder meget om en parfume en veninde har brugt og som jeg har beundret eller hvad man nu skal sige. Det er dog ikke grunden til jeg bare må eje den, men er da lidt skægt.





Faktisk er jeg så heldig at jeg har fået lidt penge tilbage i noget kørselsgodtgørelse og derfor kan købe en i en 50 ml. Den koster 635,- i Matas. Glæder mig helt vildt til det bliver mandag og jeg kan gå ned og købe en! Ved godt det er en mega dyr parfume, men jeg skal ikke bruge den til hverdag - så tænker at det vil være et godt køb der kan holde længe, samt at jeg endnu har en del tilbage i den lille miniature. 

Har altid gået meget op i hvad jeg dufter af og at jeg i det hele taget dufter godt. Det er nok en meget typisk kvinde ting! Tænkte dog aldrig at jeg ville blive vild med Lancóme parfumer eller generelt nogen af deres produkter, da jeg ikke synes at man skal købe dyre ting, når man kan finde gode ting der er billigere. Men her må jeg kaste håndklædet i ringen og sige at jeg er blevet dybt forelsket i deres dufte. Så må pengepungen blive lidt (meget) mindre, men i det mindste vil jeg dufte fantastisk!

Hvad er jeres favorit parfume?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar