fredag den 4. december 2015

Jul i boligen - Ellos

Er der noget jeg går meget op i, så er det at der i julen også kan ses i hjemmet at det er jul. Jeg plejer at købe lidt ny julepynt hvert år, så jeg forøger min samling. Der er dog nogle ting, som jeg synes kan være svære at få fat i. Har altid undret mig over hvorfor man ikke kan få et jule-bruseforhæng? Er jeg den eneste der synes der også skal være julet, når man er i bad eller på toilet? 
MEN så sad jeg og søgte lidt ekstra på internettet og så faldt jeg over dette bruseforhæng fra Ellos. Det er godt nok ikke en del af deres julesortiment, men for mig er det lidt julet - i hvert fald mere end dem man kan finde i andre butikker. Synes det er julet/vinterligt uden at være for kitsch.


Når det kommer til tekstiler, så er ellos altså også gode til at lave nogle moderne, men samtidigt julede puder. Her er dem som jeg godt kunne tænke mig, hvis økonomien er til det. De er lidt mere julede end selve bruseforhænget, men de skal jo så heller ikke være i samme rum. 


Faldt også lige over dette lille lys-"træ", som er meget moderne i sit udtryk, men samtidigt så elsker jeg også bare at mixe moderne og traditionelt. Det kunne være mega flot at have stående i mit frost tema, som jeg køre med i julen. Men om jeg får overtalt kæresten til at vi skal spendere 229,- på det ved jeg ikke. Han synes jeg har så rigeligt! Har jeg så bare ikke! Nå!


Har også kigget lidt efter noget andet lampe-agtigt til min julebolig, og der svinger jeg lidt mellem den moderne stjerne, den romantiske "papirs" stjerne og den traditionelle. Synes de allesammen er mega flotte og kan se fordele rent indretningsmæssigt med dem allesammen. Den traditionelle passer sammen med meget af mit arvede julepynt, hvormed papirs-stjernen kunne være flot sammen med mit frosttema. Den moderne kunne være lækker til den mere "moderne" indretning i vores hjem og så samtidig bringe noget julet til det hele. Men må nok hellere lade være, da kæresten nok ville få et hjerteanfald hvis jeg købte alt det jeg gerne ville.















Elsker at tænde stearinlys eller generelt have en masse julelys når det er jul, og disse kogle-stager fra Ellos er bare MEGA flotte og meget naturtro. Elsker når man bruger naturens pynt til jul og kogler er en stor favorit hos mig. Jeg bruger dem også som pynt, bare med snor i, på juletræet. Så dem her vil jeg meget gerne have fingrene i.




Når det så kommer til juletræet er jeg blevet mere og mere forfalden til de kunstige af slagsen, som denne fra Ellos, men de skal helst være meget naturtro, så det ligner den rigtige varer. 



Dog kunne det være sjovt med et hvidt juletræ, for at holde mit frosttema i år. Dog ved jeg ikke om kæresten er til det, men dette træ er i hvert fald flot, eller synes i det bliver for moderne? Kunne se skide godt ud med snefnug, kogler og hvide kugler på!


Skulle man så finde de perfekte julekugler til frosttemaet, så ville jeg synes at disse fire her er mega flotte!


Så hvis jeg fik lov at gå amok på Ellos, så var det disse juleting jeg ville købe mig fattig i. Måske jeg får lov til nogle få småting, hvis jeg altså er rigtig rigtig heldig! Jeg er jo kæreste med en nærig jyde, som ikke er så vild med mine julepynt-ideer - især ikke hvis det overstiger et beløb på 30,-. Må gøre brug af mine overtalelsesevner!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar