fredag den 27. november 2015

Er kørt ned af en psykisk syg damptromle

Har været lidt stille de sidste par dage, og det skyldes at mit skrive-indlæg-overskud er i underskud. Jeg har spenderet de sidste mange dage med at tomle med min psykisk syge kæreste, som altid vælger at få flip lige op til et besøg/sammenkomst af/med min familie. Det er nedslidende og derfor har jeg ikke haft det mindste energi til noget som helst andet, men håber det kommer igen efter besøget er overstået.

Havde ellers set meget frem til at min familie kommer på lørdag, men nu er det som om at det bliver overskygget af en mandsperson og dennes meget voldsomme verbale angreb. Håber dog at jeg kan få gensyns glæden lidt frem igen inden de kommer i morgen, ellers hedder det på med mit berømte pokerfjæs. Det er jeg ekspert i at fremvise, men ville dog have ønsket at jeg havde nogle følelser der kunne bakke det lidt op.

Jeg er ked af at måtte komme med en sådan dejlig positiv opdatering, men lover at jeg er tilbage i fuldt vigør efter weekenden og håber på at kunne tage lidt billeder af vores julehygge (hvis ellers der bliver nogen) og dele det med jer herinde. Skal også så småt igang med at forberede lidt julehygge herinde på bloggen.

God Black Friday til jer - PS. der er ikke super gode tilbud nogen som helst steder, vent til januar udsalget!

2 kommentarer:

  1. Lyder som noget af en opgave, men jeg håber i får en god weekend og et dejligt besøg alligevel.. Ellers må han da køre sig en tur eller noget.. ha ha :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en stor opgave! Weekenden var dejlig som du også har læst :) Han blev faktisk sammen med os andre hele dagen, så det er da altid noget.

      Slet